سیدناصر میرمرسلی سرپرست اداره صمت خلخال شد


سیدناصر میرمرسلی سرپرست اداره صمت خلخال شد

به گزارش ایرنا ، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان اردبیل روز چهارشنبه در آیین معارفه سرپرست جدید اداره صمت خلخال گفت: حل مشکل نیروی خدماتی در ادارات صمت شهرستان‌ها در دستور کار این معاونت قرار گرفته است.

آرمان هاشمی افزود: انجام وظیفه افراد در پست‌های سازمانی تعریف شده و تغییر وضعیت شغلی در پست‌های مختلف ادارات سازمان این نیز از جمله مشکلات بخش نیروی انسانی ادارت صمت شهرستان‌های مختلف استان است که برای ساماندهی آن تلاش می‌شود.

فرماندار خلخال نیز در این آیین با اشاره به اینکه خالی شدن پست مدیریت اداره صمت شهرستان برای مدتی طولانی موجب بروز مشکلاتی در روند رسیدگی به خواسته مردم بویژه نظارت بر وضعیت بازار شده بود ، گفت: انتظار می‌رود با توجه به تجریه موفق سرپرست جدید در امور اداری این مشکلات برطرف شود.

فریدون بابایی افزود: اداره صنعت ، معدن و تجارت از جمله دستگاه‌های اجرایی حساس است که قوت و ضعف عملکرد آن می‌تواند بطور مستقیم بر روند بازار تاثیرگذار باشد.

در این مراسم با تقدیر از فردین پناهی رئیس اداره صمت شهرستان کوثر و سرپرست موقت اداره صمت خلخال ، سیدناصر میرمرسلی به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی و منصوب شد.

میرمرسلی پیش‌تر رئیس ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های خلخال ، نیر و کوثر بوده است.

۷۱۱۹/۶۰۱۸

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری