بیانیه گام دوم انقلاب چراغ راه فعالیت کانون های مساجد است


بیانیه گام دوم انقلاب چراغ راه فعالیت کانون های مساجد است

سقاء گفت: بیانیه گام دوم انقلاب و منویات مقام معظم رهبری به عنوان چراغ راه فعالیت و برنامه ریزی های کانون های مساجد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «نادر سقاء» امروز (30 مردادماه) در آئین افتتاحیه اردوی فرهنگی تربیتی فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان اردبیل در اردوگاه مقدس اردبیلی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب و منویات مقام معظم رهبری به عنوان چراغ راه فعالیت و برنامه ریزی های کانون های مساجد است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: برگزاری اردوی فرهنگی تربیتی از مهمترین محورهای برنامه های غنی سازی اوقات فراغت کانون های مساجد استان است.

این مقام مسئول اذعان داشت: این اردوی متمرکز شامل شهرستان اردبیل است اما کانون های مساجد دیگر شهرستان ها نیز با برگزاری اردوهای یک روزه و دو روزه تلاش می کنند تا برنامه های تربیتی در قالب برگزاری اردو داشته باشند که از این اردوها نیز حمایت می شود.

سقاء تاکید کرد: برنامه های غنی سازی اوقات فراغت سال جاری با شعار «اخلاق، نشاط و معنویت» و در محورهای قرآن و عترت، آموزش و توانمندسازی، شبکه سازی و فضای مجازی، کتاب و کتابخوانی، هنر متعالی و فعالیت های اجتماعی برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: اعتماد عمومی والدین به مساجد موجب حضور فعال نوجوانان و جوانان در برنامه های فرهنگی، آموزشی، تربیتی و قرآنی می شود و فعالان کانون های مساجد باید در این راستا تلاش مضاعفی داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون بیش از 6 هزار برنامه فرهنگی، تربیتی، اردوی، آموزشی و قرآنی در سامانه بچه های مسجد از سوی کانون های ثبت شده که در دسترس عموم است.

سقاء یادآور شد: 540 کانون فرهنگی هنری در مساجد استان فعال هستند که بیش از ۳۳ هزار اعضای فعال در سامانه «فهما» ثبت نام شده است.

پایان پیام/365

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام