انتشار تصویر داشبورد پورشه تایکان 2020


انتشار تصویر داشبورد پورشه تایکان 2020

با نزدیک شدن به زمان رونمایی پورشه تایکان در چهارم سپتامبر امسال، ژرمن‌ها هیجان بیشتری را به فرایند رونمایی از اولین خودروی الکتریکی خود تزریق می‌کنند. جدیدترین اپیزود از فیلم انتشار تیزرهای این خودرو به ویژگی اپل موزیک داخل خودرو اشاره می‌کند. پورشه می‌گوید تایکان اولین خودروی تولیدی دنیا خواهد بود که در سیستم اطلاعات... The post انتشار تصویر...

با نزدیک شدن به زمان رونمایی پورشه تایکان در چهارم سپتامبر امسال، ژرمن‌ها هیجان بیشتری را به فرایند رونمایی از اولین خودروی الکتریکی خود تزریق می‌کنند. جدیدترین اپیزود از فیلم انتشار تیزرهای این خودرو به ویژگی اپل موزیک داخل خودرو اشاره می‌کند. پورشه می‌گوید تایکان اولین خودروی تولیدی دنیا خواهد بود که در سیستم اطلاعات سرگرمی خود از اپل موزیک کاملاً یکپارچه سود می‌برد.

انتشار تصویر داشبورد پورشه تایکان 2020

انتشار تصویر داشبورد پورشه تایکان 2020


به‌طور خلاصه باید گفت مالکان خواهند توانست بدون روبرو شدن با تبلیغات مزاحم به بیش از 50 میلیون موزیک دسترسی داشته باشند. همچنین پورشه و اپل هزاران پلی لیست مخصوص تایکان را به همراه سه سال اینترنت داخل خودرو تدارک خواهند دید. اگر با سیستم لایو استریم بیتس 1 آشنا باشید از شنیدن اینکه تایکان دارای این سیستم است خوشحال خواهید شد.

انتشار تصویر داشبورد پورشه تایکان 2020
اما موضوع جذاب‌تر به طراحی کابین و داشبورد تایکان مربوط می‌شود. در تیزر جدید منتشر شده می‌توان بخش بالایی داشبورد این خودرو را دید. همچنین غربیلک فرمان این خودرو تقریباً به‌طور کامل از نسل جدید 911 گرفته شده است. پشت آمپرهای کاملاً دیجیتال تایکان هم 5 حالت قابل انتخاب نرمال، اسپورت، اسپورت پلاس، شخصی و رنج را نشان می‌دهد که این آخری احتمالاً باعث به حداکثر رسیدن محدوده حرکتی خودرو خواهد شد.

انتشار تصویر داشبورد پورشه تایکان 20202015 Porsche mission-e concept

همان‌گونه که انتظار می‌رود کابین خودرو به مدرنی کابین میشن E نیست اما این فرایند در تبدیل تمامی خودروهای مفهومی به تولیدی رخ می‌دهد. مقایسه‌ی بغل‌به‌بغل این دو خودرو و البته نسل جدید 911 تغییرات رخ داده را بهتر نشان خواهد داد.

انتشار تصویر داشبورد پورشه تایکان 20202020 Porsche 911 carrera

پورشه هنوز مشخصات فنی تایکان 2020 را اعلام نکرده و تنها گفته که این سدان الکتریکی چهار چرخ محرک قدرت بیش از 600 اسب بخاری، معماری 800 ولتی و مجموعه باتری لیتیوم-یونی با ظرفیت حدود 90 کیلووات ساعتی خواهد داشت. از نظر پرفورمنس هم باید گفت شتاب صفر تا 200 کیلومتر در ساعت کمتر از 10 ثانیه توسط تایکان ثبت خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اولین تصاویر از حمله پهپادی نیروهای امنیتی به خودرو تروریست‌ها