آغاز به کار دومین جشنواره سرود آوای مسجد در بندرعباس


آغاز به کار دومین جشنواره سرود آوای مسجد در بندرعباس

دومین جشنواره سرود آوای مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان در سالن اجتماعات حسینیه عاشقان ثارالله در بندرعباس آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت الاسلام « احمد پهلوانی » در آیین افتتاحیه این جشنواره، با تبریک روز جهانی مسجد، گفت: به مناسبت روز جهانی مسجد، دومین جشنواره سرود آوای مسجد در حال برگزاری است.

وی افزود: این جشنواره با هدف تولید و نشر آثار غنی در حوزه تولید سرود وتوجه به اهل بیت(ع) و آموزه های دینی، ایجاد رقابت سالم به منظورکشف و شناسایی استعدادهای برتر فعالان سرود در حوزه معارف اسلامی در استان هرمزگان برگزار شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان عنوان کرد: در این دوره از جشنواره بیش از 200 نوجوان و جوان در قالب 14 گروه سرود از شهرستان های میناب. رودان. بشاگرد و بندر عباس برگزار خواهد شد. در دو بخش اصلی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

وی از مسجد، ائمه اطهار(ع)، نماز، بسیج، رهبری، شعار سال و قرآن به عنوان موضوعات بخش عمومی و ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان به عنوان موضوع بخش ویژه جشنواره یاد کرد و گفت: این جشنواره در دو نوبت صبح عصر برگزار می شود.

پهلوانی در ادامه بیان کرد: همایش نقش فعالان مساجد در تحقق گام دوم انقلاب همراه با آیین اختتامیه دومین جشنواره سرود آوای مسجد همراه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر عبادی زاده نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس. استاندار هرمزگان و سایر مدیران فرهنگی عصر امروز در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار خواهد شد.

پایان پیام/88

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل