محموله بزرگ داروی کمیاب در سیستان و بلوچستان کشف شد


محموله بزرگ داروی کمیاب در سیستان و بلوچستان کشف شد

حوادث رکنا: معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از کشف وضبط یک محموله بزرگ داروی کمیاب در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، فرزانه فرجیان اظهار داشت: محموله بزرگ داروی کمیاب توسط ماموران نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان و تیم بازرسی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی زاهدان شناسایی، کشف و ضبط شد.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: در پی گزارش ماموران نیروی انتظامی استان مبنی بر کشف مقادیر زیادی دارو از یک دستگاه اتوبوس مسافربری در مسیر زاهدان به زابل، تیم بازرسی معاونت غذا و دارو به محل اعزام و مشخص شد محموله مذکور بدون کسب مجوزهای قانونی و خارج از چرخه مجاز توزیع در حال جا به جایی به شمال استان بوده و بیشتر اقلام دارویی کمیاب در کشور است.

وی ارزش ریالی محموله مکشوفه را بالغ بر 190 میلیون ریال ذکر کرد و افزود: پرونده مذکور بلافاصله پس از تکمیل مستندات، جهت صدور رای به مراجع قضایی ارجاع شده است. عرضه خارج از چرخه مجاز توزیع و فروش بی‌ضابطه دارو موجب ایجاد کمبودهای کاذب دارویی در کشور و تضییع بیت‌المال و حقوق افراد جامعه می‌شود.

فرجیان افزود: از مردم و تمامی دست اندرکاران و نهادهای نظارتی استان انتظار داریم در صورت مشاهده تخلف در زمینه فروش و عرضه اقلام دارو موضوع را از طریق شماره 190 و یا شماره تلفن‌های 33372058، 33372062 و 33372063 به کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گزارش کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022