انیمیشن The Lion King به دهمین فیلم پرفروش تاریخ تبدیل شد


رسانه کلیک – نسخه جدید انیمیشن The Lion King موفق شد تا تنها در عرض چند هفته، فروش خود را به 1.351 میلیارد دلار رسانده و در جایگاه دهم پرفروش ترین فیلم های تاریخ قرار گیرد. انیمیشن The Lion King در واقع نسخه بازسازی شده کارتون کلاسیک شیرشاه است که در سال 1994 روی پرده […] نوشته انیمیشن The Lion King به دهمین فیلم پرفروش تاریخ تبدیل شد اولین بار...

رسانه کلیک – نسخه جدید انیمیشن The Lion King موفق شد تا تنها در عرض چند هفته، فروش خود را به 1.351 میلیارد دلار رسانده و در جایگاه دهم پرفروش ترین فیلم های تاریخ قرار گیرد.

انیمیشن The Lion King به دهمین فیلم پرفروش تاریخ تبدیل شدانیمیشن The Lion King به دهمین فیلم پرفروش تاریخ تبدیل شدانیمیشن The Lion King به دهمین فیلم پرفروش تاریخ تبدیل شدانیمیشن The Lion King به دهمین فیلم پرفروش تاریخ تبدیل شدانیمیشن The Lion King به دهمین فیلم پرفروش تاریخ تبدیل شدانیمیشن The Lion King به دهمین فیلم پرفروش تاریخ تبدیل شد

انیمیشن The Lion King در واقع نسخه بازسازی شده کارتون کلاسیک شیرشاه است که در سال 1994 روی پرده سینماها رفت. حدود یک ماه از اکران این لایو اکشن جذاب می گذرد و شیرشاه در همین زمان کم توانسته تا با کنار زدن فیلم های بزرگی همچون Black Panther و Avengers: Age of Ultron، جایگاه دهم فهرست پر فروش ترین فیلم های تاریخ را از آن خود کند.

امروزه انیمیشن های بازسازی شده از محبوبیت خاصی در بین طرفداران و شرکت های تولیدکننده برخوردار هستند. بخشی از این محبوبیت مربوط به بازاریابی و کسب سود بیشتر است اما بخشی دیگر، به بیدار کردن حس نوستالژیک در افراد بزرگسال مربوط می شود؛ افرادی که اکنون با فرزندانشان به سینما می آیند تا کارتون دلخواهشان را این بار با جلوه های صوتی و تصویری بهتری مشاهده کنند. با وجود نقدهای مثبت و منفی بسیار، انیمیشن The Lion King موفق شده تا قلب تماشاچیان را تسخیر کرده و فروش جهانی خود را به 1.351 میلیارد دلار برساند.

موفقیت کمپانی دیزنی در ساخت و تولید فیلم ها و انیمیشن های پرفروش مثال زدنی است. به طوری که این شرکت بارها مجبور شده تا در جدول باکس آفیس با خودش رقابت کند و رکورد فروش خودش را بزند. با نگاهی به 10 فیلم پرفروش تاریخ سینمای جهان متوجه می شویم که 6 فیلم متعلق به کمپانی دیزنی است و از آنجایی که ساخت مجموعه های پرطرفداری همچون Star Wars و MCU همچنان ادامه دارد، به نظر نمی رسد که دیزنی به این زودی از عرصه رقابت کنار برود.

انیمیشن The Lion King به دهمین فیلم پرفروش تاریخ تبدیل شدانیمیشن The Lion King به دهمین فیلم پرفروش تاریخ تبدیل شدانیمیشن The Lion King

دستاوردهای انیمیشن The Lion King نشان می دهد که داستان تکراری و استفاده از کاراکترهای حیوانی بی جان مانعی برای پیشرفت تلقی نمی شوند. حتما به خاطر دارید که لایو اکشن شیرشاه توانست در روزهای اولیه اکران صدر جدول باکس آفیس را تصاحب کرده و چند هفته بعد، میزان فروش خود را به 1 میلیارد دلار برساند (فروش فیلم The Lion King در باکس آفیس جهانی از 1 میلیارد دلار عبور کرد). با اینکه فیلم های موفقی همچون شیرشاه از گزند منتقدین در امان نیستند، اما مردم همچنان برای دیدن آن ها به سینماها هجوم می برند.

Source: screenrant

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!