172 راننده متخلف از رانندگی محروم شدند


172 راننده متخلف از رانندگی محروم شدند

بیرجند - ایرنا - رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: 172 راننده در استان به دلیل مثبت بودن تست سلامت آنان از ادامه رانندگی به مدت 6 ماه محروم و ضمن اعمال قانون و درج نمره منفی در سوابق رانندگی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ علیرضا رضایی روز دوشنبه در این باره افزود: از ابتدای امسال تاکنون یکهزار و ۷۷۱ فقره تصادف در راه‌های خراسان جنوبی رخ داده که یکهزار و ۵۹۵ کشته و زخمی در پی داشته است.

وی افزایش حوادث رانندگی در راه‌های خراسان جنوبی را نگران کننده دانست و اضافه کرد: ۱۱۷ کشته نتیجه بی‌توجهی برخی از رانندگان به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، نواقص موجود در راه‌ها و ناایمن بودن برخی از خودروها است.

رضایی با اشاره به اقدامات پلیس در حوزه کنترل ترافیک از ابتدای امسال گفت: از ابتدای سال جاری ۲۰ هزار و ۵۳۵ فقره تخلف حادثه ساز رانندگان در جاده های استان اعمال قانون شده و ۸۵۱ خودرو به دلیل ارتکاب ۲ تخلف هم‌زمان توقیف و از ادامه تردد آنان جلوگیری شده است.

وی کنترل تصادفات را عزم جدی پلیس دانست و از سایر دستگاه‌های متولی هم خواست که اقدامات ارتقای ایمنی شهروندان را تسریع بخشیده تا جلوی روند افزایشی تصادفات گرفته شود.

۷۵۵۶*۶۰۵۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی