اخبار کوتاه دوشنبه گلستان


اخبار کوتاه دوشنبه گلستان

گرگان - ایرنا - راه‌اندازی شعب ویژه رسیدگی به جرایم خشن، نمایش فیلم‌های سی‌ودومین جشنواره بین المللی کودک در گلستان و کشف بزرگترین محموله قاچاق دستگاه فلزیاب در گرگان از جمله خبرهای کوتاه امروز دوشنبه گلستان است.

رییس کل دادگستری گلستان از تشکیل ۳ شعبه ویژه رسیدگی به جرایم خشن در استان خبر داد و گفت: این شعب در گرگان، گنبدکاووس و یک شعبه در محاکم تجدیدنظر استان برای رسیدگی ویژه به جرایم خشن مانند تیراندازی، کیف قاپی و زورگیری اختصاص یافت.

به گفته هاشمیان این شعب برای رسیدگی تخصصی و سریع به پرونده مجرمانی است که امنیت و آرامش مردم را سلب می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از نمایش ۱۰ فیلم سی و دومین جشنواره بین المللی کودکان و نوجوانان در گرگان خبر داد.

عادله کشمیری گفت: بنیامین، داستان‌های باغ جادویی آنتون کرینگز، جزیره گنج، قطار آن شب، جوانمردان، بیست و سه نفر، اینجا خانه من است، منطقه پرواز ممنوع، غرغرو وارد می‌شود و تورنادو، فیلم‌هایی است که از ۳۱ مرداد تا ۴ شهریور در سینما عصر جدید گرگان اکران خواهد شد.

مدیرعامل آب منطقه ای گلستان گفت: یک هزار و ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار برای تکمیل مخزن سد نرماب و ۵۰ میلیارد ریال برای آغاز عملیات احداث سد شصت کلا گرگان در نظر گرفته شد.

دادستان گرگان با تاکید بر نگاه سختگیرانه به جرایم خشن و سرقت گفت: سارقان شامل بخشنامه‌های عفو نشده و از مرخصی‌های مناسبتی مانند اعیاد قربان و غدیر بهره مند نمی‌شوند.

نخستین آیین مردمی تجلیل از خبرنگاران گلستان شامگاه یکشنبه با حضور جمعی از خبرنگاران و مدیران دستگاه های اجرایی در گرگان برگزار و از برخی خبرنگاران تجلیل شد .

کریمی مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گلستان از کشف بزرگترین محموله قاچاق دستگاه فلزیاب توسط یگان حفاظت بافت تاریخی گرگان با همکاری پلیس آگاهی اداره قاچاق استان خبر داد و گفت: سردسته این گروه در دفتر خود در گرگان اقدام به خرید و فروش دستگاه فلزیاب (گنج یاب) می کرد.

احمدی فرماندار بندرگز به همراه تعدادی از مسوولان این شهرستان با حضور در منزل شهید سیدرضا مرتضوی از جان باختگان فاجعه منا با خانواده وی دیدار و از آنان دلجویی کرد.

فاجعه منا دوم مهرماه ۱۳۹۴ همزمان با روز عید قربان و هنگام حرکت زائران برای رمی جمرات روی داد و بر اثر آن، چهار هزار زائر از کشورهای مختلف از جمله ۴۶۴ حاجی ایرانی و ۴۹ حاجی گلستانی جان باختند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تفسیر و رازهای بسیار خواندنی روشن کردن شمع