بسته خبری پرسپولیس/جواب برانکو به عرب


12 بایگانی نبود

در یکی دو روز گذشته شایعاتی مبنی بر دادن شماره 12 تیم پرسپولیس به امیرحسین بیات به گوش می‌رسد و این در حالی است که گفته شده این شماره متعلق به هواداران است و در سال‌های اخیر بایگانی شده بود.این در حالی است که ابوالفضل درویشوند دروازه‌بان سوم تیم پرسپولیس که از این تیم جدا شده و به شاهین شهرداری بوشهر پیوسته سه سال این پیراهن را به تن داشت و این شماره بایگانی نشده بود.

مترجم جدید آمد

پس از اتفاقاتی که برای انتخاب مترجم گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی تیم پرسپولیس رخ داد در نهایت طی روزهای اخیر یک مترجم جدید به نام امیر جنانی در تمرینات پرسپولیس حاضر شده و به ترجمه صحبت‌های کالدرون می‌پردازد.این مترجم در حالی کارش را آغاز کرده که قرار است پس از تأیید کالدرون و مسئولان باشگاه قراردادش به زودی امضا شود تا مشکلی برای همراهی سرخ‌پوشان در مسابقات لیگ برتر نداشته باشد.

کالدرون مجرد شد

همسر گابریل کالدرون که چند روز پیش به ایران آمده بود جمعه شب تهران را به مقصد آرژانتین ترک کرد.همسر کالدرون در چند روزی که در تهران بود از نقاط دیدنی پایتخت دیدار کرد و قرار است مجدداً سفری به تهران داشته باشد.

ثبت دو بازیکن و یک مربی

محسن سیدی، سعید حسین‌پور و مهدی عبدی که روز شنبه امکان حضورشاندر هیأت فوتبال تهران فراهم نشده بود، امروز (یکشنبه)با حضور در این محل، نام خود را در هیات فوتبال ثبت کردند.گفتنی است؛ سرمربی پرسپولیس، دستیاران وی و اکثر بازیکنانی که نیاز به ثبت قرارداد آنها بود، روز شنبه برای این منظور اقدام کرده بودند.

جواب برانکو به عرب

برانکو ایوانکوویچ در مصاحبه با مهر در جواب ایرج عرب که گفته برانکو در پرسپولیس بزرگ شده گفته:« بخندید! ایراد ندارد. حرف ها را باید شنید. جای نگرانی ندارد. همین که من برانکو هستم خوب است. او مدیر خیلی خیلی بزرگی است! او حتما چیزهایی می داند. صحبت ها را باید تا آخر گوش داد و گوش کرد. او مدیر مهمی است و من هیچ گونه نگرانی ندارم. امیدوارم ایشان هم نگران نباشد.»او با تکذیب حرف عرب مبنی بر اینکه دو ماه قبل از رفتنش تصمیم به ترک ایران داشته گفته تا آخرین روز از حضور در ایران لذت برده است.

11-350

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زندگینامه و خدمات علمی و فرهنگی پروفسور دکتر سید امیرحسین عابدی