معرفی رولزرویس گوست زنیت کالکشن جدید


معرفی رولزرویس گوست زنیت کالکشن جدید

ثروتمندانی که به دنبال بهترین مدل از رولزرویس گوست هستند بهتر است به چیزی غیر از این نسخه‌ی سفارشی زنیت کالکشن نگاه نکنند. تنها 50 دستگاه از این خودروی فوق لوکس ساخته خواهد شد و هریک دارای بالاترین سطح سفارشی و شخصی‌سازی در تاریخ رولزرویس گوست خواهند بود. همانند مدل فانتوم زنیت سال 2016، مدل‌های... The post معرفی رولزرویس گوست زنیت کالکشن جدید...

ثروتمندانی که به دنبال بهترین مدل از رولزرویس گوست هستند بهتر است به چیزی غیر از این نسخه‌ی سفارشی زنیت کالکشن نگاه نکنند. تنها 50 دستگاه از این خودروی فوق لوکس ساخته خواهد شد و هریک دارای بالاترین سطح سفارشی و شخصی‌سازی در تاریخ رولزرویس گوست خواهند بود.

معرفی رولزرویس گوست زنیت کالکشن جدید
همانند مدل فانتوم زنیت سال 2016، مدل‌های گوست نیز کاملاً خاص بوده و به خاطر گرامی داشت 10 سالگی این نام معرفی شده‌اند.

معرفی رولزرویس گوست زنیت کالکشن جدید
شایان ذکر است گوست موفق‌ترین خودروی تاریخ این خودروساز بوده و باعث شده متوسط سن مشتریان رولزرویس به حدود 43 سال برسد.

معرفی رولزرویس گوست زنیت کالکشن جدید
مدیرعامل رولزرویس گفته است:

گوست زنیت کالکشن نشان دهنده‌ی ویژگی‌های منحصربه‌فردی است که در خود خودروی گوست به عنوان بهترین سدان فوق لوکس دیده می‌شود. این مجموعه‌ی خاص فرصتی کمیاب برای خرید محصولی است که واقعاً برجسته می‌باشد. گوست موفق‌ترین خودروی تاریخ رولزرویس بوده و زنیت کالکشن هم رویدادی مهم برای تاریخ مدرن ماست.

معرفی رولزرویس گوست زنیت کالکشن جدید
این خودرو در واقع ویژگی‌های زیادی را از کانسپت 200EX به عاریت گرفته که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به شمش خاص ساخته شده از مجسمه‌ی معروف نصب شده روی کاپوت این کانسپت اشاره کرد. این شمش داخل یک پلاک ذوب شده و در کنسول مرکزی تمامی 50 دستگاه گوست زنیت کالکشن نصب شده است.

معرفی رولزرویس گوست زنیت کالکشن جدید
از دیگر ویژگی‌ها می‌توان به بخش‌های نورانی روی درب‌ها، گلدوزی خاص صندلی‌های عقب الهام گرفته از مدل اصیل سیلور گوست 1907، چرم اعلا و پوشش سقف ستاره‌ای با پیکربندی منحصربه‌فرد اشاره کرد.


اما در بدنه نیز ترکیب دو رنگی مات و براق بکار رفته است. از جمله رنگ‌های در دسترس می‌توان به رنگ آبی و سفید، نقره‌ای و سفید و قرمز و مشکی اشاره کرد.
خودروهای موجود در این مجموعه هم‌اکنون با دستان هنرمند کارکنان رولزرویس در گوودوود ساخته می‌شوند و پیش‌فروش آن‌ها در حال انجام است.

[دانلود ویدئو]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر سنگ قبر | 130 متن برای سنگ مزار درگذشتگان پدر و مادر و دیگران