پنج واحد دندانپزشکی فاقد مجوز در خوی پلمپ شد


پنج واحد دندانپزشکی فاقد مجوز در خوی پلمپ شد

ارومیه- ایرنا- رییس اداره نظارت و اعتبار بخشی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خوی گفت: پنج واحد غیرمجاز در این شهرستان که در بخش دندانپزشکی ارائه خدمت می‌کردند، پلمپ شدند.

حسن محمدامینی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با هماهنگی مراجع قضایی و تعزیرات حکومتی و اخذ مجوزهای لازم، این تعداد واحد غیرمجاز که اقدام به ارائه خدمات دندانپزشکی می‌کردند، از فعالیت‌هایشان جلوگیری به عمل آمد.

وی اضافه کرد: این واحدها بدون اخذ مجوزهای لازم توسط افراد فاقد صلاحیت حرفه‌ای و به صورت غیرمجاز در حوزه دندانپزشکی و دندانسازی فعالیت می کردند.

وی ادامه داد: با پیگیری اداره نظارت بر درمان این دانشکده پس از اخذ مجوزهای قضایی پلمپ و متخلفان آن به مراجع قضایی و تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی گفت: دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خوی در برخورد با افراد غیرمجاز در حوزه درمان عزم جدی داشته و از مردم نیز درخواست می شود تا فریب تبلیغات غیرواقعی و اغوا کننده را نخورند.

وی از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از اشاعه بیماری‌های عفونی و مسری مانند ایدز و هپاتیت، از رفتن به مراکز درمانی فاقد مجوز که بصورت زیرزمینی و مخفی بدون داشتن تابلوهای شناسایی فعالیت می‌کنند، خودداری کنند.

وی اضافه کرد: در راستای تضمین ارائه خدمات درمانی ایمن به شهروندان نظارت بر واحدهای دندانسازی و دندانپزشکی به صورت جدی انجام می شود.

استفاده از شماره نظام پزشکی یا مجوز وزارت بهداشت باید مهمترین درخواست مراجعان پیش از انجام اعمال مختلف درمانی باشد که در برخی موارد مورد غفلت قرار می گیرد.

۸۱۳۵ /۳۰۲۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه