فرآیندهای اداری، امان سرمایه گذاران را بریده است


فرآیندهای  اداری، امان سرمایه گذاران را بریده است

زنجان - ایرنا - فرماندار شهرستان خدابنده بر ضرورت تسهیل گری برای جذب سرمایه گذار در این شهرستان تاکید کرد و گفت: ساز وکارهای اداری موجود امان سرمایه گذاران را بریده است.

ایوب بیگدلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حرف زدن در مورد سرمایه گذاری در اتاق جلسات آسان است ولی مهم این است که برای رفع موانع تولید و جذب سرمایه گذار اقدام عملی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در حوزه اقدامات و فعالیت های انجام شده باید بتوان با اعداد و ارقام صحبت کرد، اظهار داشت: این امر زمانی محقق خواهد شد که نخبگان و مسئولان احساس تکلیف بیشتری در عملیاتی کردن تصمیم ها کنند.
فرماندار خدابنده به موقوفه بودن شهر قیدار در این شهرستان اشاره کرد و افزود: اداره اوقاف می تواند با ایجاد بستر برای جذب سرمایه گذار، زمینه را برای رونق سرمایه گذاری در خدابنده فراهم کند.

بیگدلی خاطرنشان کرد: سنت حسنه وقف باید گره گشای مشکلات شهرستان و عامل رونق باشد ولی متاسفانه می بیینم، بعضا نوع مدیریت در این حوزه به نحوی است که گره در کار ایجاد می شود.
وی افزود: در جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور استاندار برگزار شد، این موضوع مطرح شد که اوقاف در ساخت واحد دیالیز و شیمی درمانی در شهرستان پای کار باشد تا مردم آثار سنت حسنه وقف را بیش از پیش در زندگی خود ببینند؛ ولی متاسفانه در این زمینه کار به کندی پیش می رود.

فرماندار خدابنده در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم ایجاد صنایع تبدیلی در این شهرستان تاکید کرد و گفت: به جای خام فروشی محصولات کشاورزی می توان با بهره گیری از صنایع تبدیلی، محصولات فرآوری شده را به بهای بالاتری فروخت و ارزش افزوده بیشتری نصیب شهرستان کرد.

۳۰۸۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروهای غیر آنتی‌بیوتیک باکتری‌ها را از بین می‌برند