سلتاویگو 1-3 رئال مادرید؛ شروع مقتدرانه شاگردان زیدان در گام اول


سلتاویگو 1-3 رئال مادرید؛ شروع مقتدرانه شاگردان زیدان در گام اول

رئال مادرید موفق شد در هفته اول رقابت های لالیگا و در ورزشگاه بالایدوس که همیشه محل سختی برای آنها بوده، با...

طرفداری- دو تیم سلتاویگو و رئال مادرید از هفته نخست فصل جدید رقابت های لالیگا به مصاف هم رفتند.

اطلاعات بازی:

تورنمنت: لالیگا 2019/20

روز و تاریخ مسابقه: شنبه | 26 مرداد 1398

محل برگزاری: ورزشگاه بالایدوس

داور: خاویر استرادا فرناندز

گلزنان: کریم بنزما، تونی کروس، لوکاس وازکز | ایکر لوسادا

ترکیب دو تیم و آمار بازی:

سلتاویگو 1-3 رئال مادرید؛ شروع مقتدرانه شاگردان زیدان در گام اول

شرح بازی و گل ها:

در دقیقه '12 پس از برخوردی که در میانه میدان رخ داد و بازیکنان سلتا اعتقاد به خطا داشتند، مادریدی ها ضدحمله ای را توسط بیل ترتیب دادند و در نهایت روی ارسال زمینی ستاره ولزی، بنزما در دهانه دروازه با یک بغل پا کار را تمام کرد تا حساب 1-0 شود.

مادریدی ها به خوبی بازی را کنترل می کردند تا اینکه در دقیقه '30 اولین خطر جدی تیم میزبان از سمت راست ایجاد شد اما توپی که به دهانه دروازه ارسال کردند با دخالت به موقع کورتوا و واران همراه شد تا فرناندز موفق به زدن ضربه نهایی نشود. دقیقه '35 حرکت خوب بازیکنان رئال مادرید و ضربه بغل پای مودریچ که با واکنش خوب دروازه بان سلتا راهی کرنر شد.

در دقیقه '44 روی پاس در عمق عالی کروس، بیل فراری را آغاز کرد و از سمت چپ محوطه ضربه اش را زد که با واکنش خوب دروازه بان این توپ هم دفع شد؛ در آخرین ثانیه های نیمه اول روی تعلل بیش از حد اودریوزولا، بازیکن سلتا توپ ربایی کرد و در نهایت روی پاس آسپاس، باریس مندز موفق به گلزنی شد اما این گل توسط VAR به علت آفساید بازیکن سلتا مردود اعلام شد تا شاگردان زیدان 1-0 برنده به رختکن بروند.

سلتاویگو 1-3 رئال مادرید؛ شروع مقتدرانه شاگردان زیدان در گام اول

با شروع نیمه دوم، مادریدی ها بازی را هجومی دنبال می کردند و در همان ابتدای کار روی نفوذ زیبای مارسلو و پاس به بیرون او، ضربه خطرناک بنزما با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت؛ در در دقیقه '48 کورتوا در موقعیت تک به تک به شکلی عالی ضربه آسپاس را مهار کرد و در ادامه نیز ضربه فرناندز توسط کاسمیرو از روی خط دروازه برگشت داده شد. در دقیقه '55 کار برای رئال مادرید با اخراج مستقیم لوکا مودریچ پس از بررسی VAR، سخت تر شد. با 10 نفره شدن رئال مادرید، فشار حملات سلتا هم بیشتر شد و در دقیقه '58 ضربه سر خطرناک آراخو از داخل محوطه 6 قدم با واکنش عالی کورتوا راهی کرنر شد.

در دقیقه '61 بعد از پاسکاری های متوالی پشت محوطه سلتا، تونی کروس با شلیکی تماشایی از راه دور توپ را به زیر طاق دروازه سلتا کوبید تا به زیبایی حساب کار را 2-0 کند.

سلتاویگو 1-3 رئال مادرید؛ شروع مقتدرانه شاگردان زیدان در گام اول

در دقیقه '68 وینیسیوس جونیور جای خود را به لوکاس وازکز داد. در دقیقه '75 هم گرت بیل بعد از ارائه نمایشی قابل قبول، جای خود را به ایسکو داد. در دقیقه '81 هم بنزما به عنوان آخرین تعویضی جای خود را به یوویچ داد.

در دقیقه '80 بعد از همکاری زیبا میان بازیکنان رئال مادرید، بنزما با یک دریبل زیدانی توپ را داخل محوطه به وازکز سپرد تا این بازیکن با یک بغل پای ساده، تیر خلاص را بر پیکر سلتاویگو وارد کند.

در دقیقه '1+90 سلتا یکی از گل های خورده را جبران کرد؛ روی یک ضدحمله دیوپ توپ را در سمت راست محوطه به لوسادا سپرد تا ضربه این بازیکن به گوشه پایین دروازه کورتوا راه پیدا کند.

در نهایت رئال مادرید موفق شد در گام نخست، در حالیکه بیش از یک سوم بازی را 10 نفره بودند، یک پیروزی امیدوار کننده را در غیاب ادن هازارد به دست آورده و موقتاً به صدر جدول صعود کند.

خلاصه بازی:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه شنبه 8 اردیبهشت 1403