فراری: نیازی به تغییر راننده های خود نداریم


فرمول یک ایران – تیم اسکودریا فراری قصد دارد علی رغم عدم کسب حتی یک پیروزی تا اینجای فصل 2019، با ترکیب سباستین فتل و چارلز لکلرک در فصل 2020 به کار خود ادامه دهد. فراری در حالی به تعطیلات تابستانی فصل 2019 رفت که پیروزی کسب نکرد و این امر باعث شرمساری رانندگان و تیم شده است. این روزها در فراری همه اشتباه می کنند و سباستین فتل به کلی ناامید شده و...

فرمول یک ایران – تیم اسکودریا فراری قصد دارد علی رغم عدم کسب حتی یک پیروزی تا اینجای فصل ۲۰۱۹، با ترکیب سباستین فتل و چارلز لکلرک در فصل ۲۰۲۰ به کار خود ادامه دهد.

فراری در حالی به تعطیلات تابستانی فصل ۲۰۱۹ رفت که پیروزی کسب نکرد و این امر باعث شرمساری رانندگان و تیم شده است. این روزها در فراری همه اشتباه می کنند و سباستین فتل به کلی ناامید شده و سوال این روزها این است که آیا او در فراری خواهد ماند یا جدا خواهد شد. ماتیا بینوتو نظری خلاف این دارد. او گفت:

ما دو راننده سطح بالا داریم و دلیلی نمی بینم که تغییری در آن ایجاد کنیم. هردو آنها قرارداد دارند و شکی نیست که سباستین فصل ۲۰۲۰ را نیز با ما خواهد بود.

بعد از گرندپری موناکو شایعاتی مبنی بر خداحافظی فتل به گوش می رسید، هرچند که خود او چندین بار آنرا تکذیب کرد. بینوتو در این باره گفت:

سب همواره در پیست رقابتی و خوب رانندگی می کند و به دنبال بالا بردن سرعت خود است. اشتباهاتی مانند سیلوراستون ایده آل نیست اما به غیر این موارد من خوشحالم. او خوب می داند چگونه لاستیک های خود را مدیریت کند.

فراری: نیازی به تغییر راننده های خود نداریمفراری: نیازی به تغییر راننده های خود نداریم متیا بینوتو، چارلز لکلرک و سباستین فتل – موناکو 2019

همچنین درباره چارلز لکلرک، او هنوز نتوانسته پیروزی کسب کند درحالیکه در بحرین بسیار به آن نزدیک بود اما یکی از سیلندر های خودرویش از کار افتاد و در اتریش نیز این شانس را داشت اما مکس ورشتپن از او عبور کرد. راننده موناکویی اشتباهاتی را نیز به مانند آلمان انجام داده و خود را از امتیازات محروم کرده اما همچنان در حال یادگیری و کسب تجربه است. بینوتو درباره او گفت:

سال اولی است که چارلز در فراری است و فشار زیادی را متحمل می شود. اشتباهاتی کرده که طبیعی بوده و درحال کسب تجربه است. همه از راهی که در پیش گرفته و پیشرفتی که دارد راضی هستیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی