ژاک ویلنوو: والتری بوتاس بماند و استبان اکون نیاید!


فرمول یک ایران – دو سال پیش ژاک ویلنوو نگاه خوبی به والتری بوتاس نداشت و هیچ حس طرفداری را به او احساس نمی کرد و عملکرد وی را یک شرمساری برای این ورزش نامیده بود اما حال او این راننده فنلاندی را به عنوان بهترین انتخاب ممکن برای صندلی 2020 مرسدس می داند. در گرندپری برزیل 2017 بود که والتری بوتاس مسابقه را از پول پوزیشن شروع کرد ولی مسابقه را به...

فرمول یک ایران – دو سال پیش ژاک ویلنوو نگاه خوبی به والتری بوتاس نداشت و هیچ حس طرفداری را به او احساس نمی کرد و عملکرد وی را یک شرمساری برای این ورزش نامیده بود اما حال او این راننده فنلاندی را به عنوان بهترین انتخاب ممکن برای صندلی 2020 مرسدس می داند.

در گرندپری برزیل 2017 بود که والتری بوتاس مسابقه را از پول پوزیشن شروع کرد ولی مسابقه را به سباستین فتل در لحظه شروع باخت و نتوانست در ادامه کار از او سبقت بگیرد و این درحالی بود که همتیمی او مسابقه را از پیت لین شروع کرده بود و توانست در رده چهارم تمام کند. بعد از این مسابقه ژاک ویلنوو عملکرد وی را شرم آور خواند.

ژاک ویلنوو: والتری بوتاس بماند و استبان اکون نیاید!ژاک ویلنوو: والتری بوتاس بماند و استبان اکون نیاید! ژاک ویلنوو

اما الان ویلنوو بیان می کند که اصلا چرا مرسدس باید شخصی به مانند والتری بوتاس را شایسته صندلی خود نداند و در صورت حذف وی شخصی به مانند استبان آکون را اصلا در نظر بگیرد!؟ او نظر خود را اینگونه بیان کرد:

چرا شما باید این کار را بکنید؟ مرسدس باید با بوتاس ادامه دهد. تیم مرسدس در این فصل چندبار توانست مقام اول و دوم مسابقه را بدست بیاورد؟ اگر او بر فرض مثال در تمامی مسابقات نیم ثانیه کندتر از لوییس همیلتون باشد و عملکردی مشابه سال قبل را داشته باشد بله شما می توانید کسی دیگر را جای او بیاورید. اما شرایط اصلا اینطور نیست.

چرا اصلا شما باید اکون را انتخاب کنید؟ او هنوز خودش را اثبات نکرده است؛ من نمی دانم که او واقعا چقدر خوب است و یا چقدر خوب می تواند باشد و اگر به من باشد هیچوقت ریسک انتخاب او را نمی کنم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)