رشد و بالندگی مسائل اجتماعی کهگیلویه نتیجه تلاش های «آ میراحمد تقوی» بود


رشد و بالندگی مسائل اجتماعی کهگیلویه نتیجه تلاش های «آ میراحمد تقوی» بود

حسینی با اشاره به برخی از ویژگی های آیت الله «آ میر احمد تقوی»، گفت: رشد و بالندگی در عرصه مسایل اجتماعی در شهرستان مدیون این عالم وارسته بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته دهدشت ظهر امروز ( 25 مرداد ) به امامت حجت الاسلام والمسلمین «سید نصیر حسینی» در مصلی امام خمینی (رحمه الله علیه) دهدشت برگزار شد.

«حجت الاسلام سیدنصیر حسینی» در این آئین ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، گفت: هفته آینده روز عید غدیر را داریم ‌که روز تفسیر ولایت است و ابعاد واقعی آن توسط پیامبر عظیم الشان تبیین شد.

امام جمعه دهدشت اظهار داشت: شایسته است که مسئولین امر این روز که مهم ترین روز برای شیعیان به حساب می آید را به بهترین شکل برای مردم تبیین و در معرفی و گرامی داشت آن اهتمام لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به رحلت و درگذشت عالم ربانی و مجاهد و معلم الخیر حضرت آیت الله «آمیر احمد تقوی»، گفت: این ضایعه دردناک را به استان کهگیلویه و بویراحمد، حوزه های علمیه، جامعه روحانیت و بیت این عالم ربانی و عموم مردم تسلیت عرض می کنم.

حسینی با بیان اینکه وی عالمی فرزانه بود که زحمت ها و رنج های زیادی در راه توسعه ارزش های دینی و انسانی کشیده اند، اضافه کرد: در طول این 40 سالی که از پیروزی انقلاب گذشت، این روحانی برجسته تمام تلاش خود را برای پیشرفت و توسعه شهرستان کهگیلویه در زمینه های مختلف انجام داد.

امام جمعه دهدشت خاطرنشان کرد: اگر در جامعه ای عالمی نباشد، آن جامعه سقوط خواهد کرد و دچار مرگ خواهد شد.

وی با بیان اینکه این عالم ربانی اهل عمل بود، یادآور شد: برخی از نزدیکان برای من نقل کردند که گاهی در یک شبانه روز آیت الله آ میراحمد تقوی ختم قرآن داشتند.

حسینی به برخی از ویژگی های «آ میراحمد تقوی» اشاره کرد و گقت: رشد و بالندگی در عرصه مسایل اجتماعی در شهرستان مدیون این عالم وارسته بود.

امام جمعه دهدشت خاطرنشان کرد: این عالم وارسته تا جایی که می توانست در همه مجالس و محافل به ویژه مجالس ترحیم حضور پیدا می کرد، در ایجاد صلح و وحدت پیش قدم بود و مشکلات مردم را می دید و دغدغه آنها را داشت.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه شنبه 8 اردیبهشت 1403