قلعه‌نویی: پیشنهادی از استقلال نداشتم و در سپاهان راحتم


قلعه‌نویی: پیشنهادی از استقلال نداشتم و در سپاهان راحتم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال سپاهان تاکید کرد: پیشنهادی برای هدایت تیم استقلال تهران نداشته و درصورتی که چنین مسئله ای بوده، در تیم اصفهانی راحت است.

«امیر قلعه نویی»‌ امروز( جمعه) در گفت و گویی ضمن تشکر از طرفداران تیم فوتبال سپاهان، گفت: امسال می خواهیم از نهالی که کاشیم برداشت کنیم و به موفقیت سپاهان و هدایت آن فکر می کنم.

وی درباره شرایط تیم فوتبال سپاهان افزود: برای تمرینات پیش فصل به ۶ هفته زمان نیاز داریم درحالی که ۱۲ هفته است به دلیل تاخیر در برگزاری لیگ، تمرین می کنیم که این امر سبب فرسایشی شدن تیم می شود، البته تلاش می کنیم با انجام بازیهای دوستانه در شرایط مسابقه قرار گیریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: یک تیم سایه در سپاهان ایجاد شده و برای این هدف با بازیکنان قرارداد سه ساله امضاء شده تا برای پنج سال آینده کیفیت تیم سپاهان حفظ شود.

قلعه نویی پیرامون احتمال جذب امید نورافکن و امیدابراهیمی جواب روشنی نداد ولی تاکید کرد: هر دوی آنها بازیکنان با کیفیتی هستند که هر تیمی خواهان جذب این بازیکنان است.

وی اضافه کرد: امید سینک، رضا میرزایی، محمد نادری و یاسین سلیمانی بازیکنان جوان جذب شده سپاهان هستند که آینده موفقی دارند.

قلعه نویی ضمن تشکر از مسئولان سازمان لیگ برای تلاش در استاندارد سازی ورزشگاه های کشور گفت: سختگیری‌هایی که الان وجود دارد، ۱۰ سال پیش مطرح و اعلام شد تا زیرساخت‌ها اصلاح نشود، فوتبال‌ پیشرفت نمی‌کند.

وی تصریح کرد: اصلاح زیر ساخت ها به زمان نیاز دارد و در فرصت ۲ ماه نمی‌توان همه چیز را درست کرد.

قلعه‌نویی در زمینه محرومیتش در هفته نخست لیگ برتر خاطرنشان کرد: وقتی ۱۰۰ هزار نفر فحاشی کردند، من خویشتن‌داری کردم و عکس‌العملی نشان ندادم. اما بدون اینکه اجازه دفاع بدهند، محروم و جریمه شدم که احساس می کنم «اسماعیل حسن زاده» (رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال) نسبت به من حب و بغض دارد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: امیدوارم در لیگ امسال حب و بغض نباشد و مسئولان همه را به یک چشم ببینند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !