راه‌اندازی پویش «رزق علوی» با هدف احیای سنت اطعام غدیر


راه‌اندازی پویش «رزق علوی» با هدف احیای سنت اطعام غدیر

پویش مردمی «رزق علوی» با هدف احیای سنت اطعام غدیر و ترسیم آن در قاب دوربین از سوی برخی اهالی رسانه راه‌اندازی شده است.

خبرگزاری شبستان، گروه مهدویت و غدیر: همزمان با آغاز دهه امامت و ولایت، پویش مردمی «رزق علوی» از سوی برخی اهالی رسانه راه اندازی شده است. این پویش با هدف تشویق، ترغیب و تبلیغ (از طریق مستندسازی، عکس، فیلم، ارتباط با رسانه‌های همگانی) با موضوع اطعام د‌ر روز عید غدیر خم فعال شده و می‌ کوشد به صورت هدفمند مشوق این سنت موکد عید غدیر باشد.

پویش مردمی «رزق علوی» این اقدام خود را به پیروی از این حدیث امام صادق (ع) که فرمودند: غذا دادن به یک مؤمن در روز عید غدیر ثواب اطعام یک میلیون پیامبر و صدیق و یک میلیون شهید و یک میلیون فرد صالح در حرم خداوند را دارد، آغاز کرده‌ است.

راه‌اندازی پویش «رزق علوی» با هدف احیای سنت اطعام غدیر در این راستا به تحقیق و شناسایی گروه ها و افرادی که از سال‌ها قبل اقدام به طعام غدیر داشته‌اند، روی آورده‌اند و با فراهم کردن بستر لازم در شبکه‌های اجتماعی رسمی کشور برای معرفی و تبلیغ فعالان و در صورت مشاهده معایب، بررسی و رفع نواقص احتمالی آن می‌پردازند.

در پویش مردمی «رزق علوی» حضور برخی سخنرانان و مادحین مطرح کشور از جمله حجج اسلام علیرضا پناهیان، محمود ابوالقاسمی، مصطفی کرمی، محمود ریاضت، علی پناه دیده می‌شود تا بتوانند با تشویق به اجرای این طرح در قالب‌های کوچک فردی و خانوادگی تا سطح کلان در اشاعه اطعام غدیر گام بردارند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش می‌توانند از طریق اینستاگرام rezgh_alavi@ تصاویر، فیلم‌ها و گزارش‌های تصویری خود را ارسال کنند.

پایان پیام/40

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پناهیان: هیچ ابزاری جز حجاب نشان‌دهنده جاری بودن محبت در جامعه نیست