نابغه تنیس همدان شانس سهمیه المپیک دارد


نابغه تنیس همدان شانس سهمیه المپیک دارد

همدان _ ایرنا_ نائب رئیس هیات تنیس روی میز همدان معتقد است؛ شیما صفایی نابغه این رشته ورزشی شانس کسب سهمیه المپیک را دارد.

زهره ابوطالبیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دوم بهمن امسال اولین مسابقه برای کسب سهمیه المپیک به میزبانی کشور پرتغال برگزار می شود و شیما صفایی اگر بتواند قبل از این مسابقات در رقابت های آسیایی بدرخشد، شایسته حضور است.

وی بیان کرد: برنامه فدراسیون برای کسب سهمیه المپیک هنوز مشخص نشده و با این حال امیدواریم نابغه تنیس روی میز همدان یکی از شانس ها باشد.

این مربی تنیس روی میز همدان یادآور شد: البته شرایط شرکت در مسابقه برای کسب سهمیه المپیک در شهریور ماه و پس از مسابقات آسیایی بزرگسالان به میزبانی اندونزی مشخص می شود.

ابوطالبیان خاطرنشان کرد: شیما صفایی با وجود اینکه در رده سنی جوانان فعالیت دارد، در رده بزرگسالان هم کارنامه درخشانی را به ثبت رسانده است.

وی افزود: این ورزشکار همدانی هم اینک برای حضور در رقابت های قهرمانی جوانان آسیا آماده می شود و شهریور ماه باید به این مسابقات اعزام شود.

نائب رئیس هیات تنیس روی میز همدان اظهار داشت: شیما صفایی حتی اگر به المپیک ۲۰۲۰ توکیو نرود، آینده درخشان در پیش دارد و به طور قطع یکی از سهمیه های کشور در المپیک بعدی خواهد بود.

وی بیان کرد: این نابغه تنیس در رده های نوجوانان، جوانان و حتی بزرگسالان مدعی اصلی است و با هدف حضور در المپیک تلاش می کند.

مربی تنیس روی میز همدان اضافه کرد: با این حال او باید تمرکز خود را برای درخشش در مسابقات آسیایی جوانان معطوف کند و معتقدیم مسیر برای المپیکی شدن او هموار است.

شیما صفایی یکی از نابغه‌های تنیس روی میز کشور به شمار می‌رود و موفقیت چشمگیر این بازیکن موجب حمایت فدراسیون و دادن لقب نابغه تنیس روی میز به وی شد.

این نابغه تنیس روی میز همدان برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی آسیا ، هم اکنون در اردوی آماده سازی تیم ملی بسر می برد.

مسابقات قهرمانی آسیا اولین و مهمترین رویداد رسمی پیش روی تیم ملی تنیس روی میز است.

این رقابت‌ها شهریورماه در هر سه بخش انفرادی، دوبل و تیمی به میزبانی اندونزی برگزار می‌شود.

۷۵۲۰/۲۰۸۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج