اجرای پویش ملی «شادی غدیر» به همت میعادگاه منتظران


اجرای پویش ملی «شادی غدیر» به همت میعادگاه منتظران

حجت‌الاسلام حسین‌آبادی را اعلام راه‌اندازی پویش «شادی غدیر» به همت مسجد مقدس جمکران به مناسبت دهه ولایت و امامت، گفت: این پویش کاملا مردمی و با هدف شادی آفرینی همگانی به قدر وسع و توان عموم علاقمندان اجرا می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه مهدویت و غدیر: برنامه «صبح و گفتگو» با موضوع راه اندازی پویش «شادی غدیر» در ارتباط تلفنی با حجت الاسلام یاسین حسین آبادی، معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از آنتن رادیو گفت و گو پخش شد.

حجت الاسلام حسین آبادی بیان کرد: عید غدیر بزرگ ترین و بهترین اعیاد در اسلام است لذا شایسته است که در این عید بزرگ، بهترین برنامه ریزی ها را داشته باشیم.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از راه اندازی «پویش شادباش غدیر» در مسجد مقدس جمکران خبر داد و افزود: افرادی که به این پویش می پیوندند متعهد به انجام یک یا چند کار شاد کننده برای دیگران شامل اطعام کردن، صله رحم، گره گشایی از افراد می شوند.

حجت الاسلام حسین آبادی با اشاره به گسترده جغرافیایی این پویش اعلام کرد: «پویش شادباش غدیر» کاملا عمومی و مردمی است و در سراسر کشور و بین عموم مردم اجرا می شود. هر کسی که در این ایام اتفاقی را در این حوزه رقم بزند و شادی را در جامعه بسط دهد می تواند از کار خود عکسی تهیه کند به سایت جمکران ارسال کند و ما هم به قید قرعه جوایزی را به مشارکت کنندگان اهدا خواهیم کرد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران همچنین از حرکت کاروان «از غدیر تا ظهور» در روز عید غدیر در شهر مقدس قم خبر داد و خاطرنشان کرد: این کاروان سه شنبه، ۲۹ مرداد از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) از حرم کریمه اهل بیت (ع) به مسجد مقدس جمکران به حرکت درمی آید.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)