مویس: در دوران حضورم در منچستریونایتد، مگوایر را زیر نظر داشتیم ولی برای خریدش اقدام نکردیم؛ آن‌ها باید پوگبا را حفظ کنند


مویس: در دوران حضورم در منچستریونایتد، مگوایر را زیر نظر داشتیم ولی برای خریدش اقدام نکردیم؛ آن‌ها باید پوگبا را حفظ کنند

مویس می‌گوید از هفت سال قبل تحت تاثیر مگوایر قرار گرفته است. 

طرفداری- دیوید مویس تایید کرد که در زمان حضور در منچستریونایتد، هری مگوایر (مدافع وقت شفیلد یونایتد) را زیر نظر داشته است.

به گزارش MEN، مگوایر در تابستان امسال در انتقالی رکوردشکن و در ازای ۸۰ میلیون پوند از لسترسیتی به منچستریونایتد پیوست. همانند چندین مورد دیگر، هیکل این بازیکن یکی از دلایل عدم انتقال او به اولدترافورد در روزهای حضور مویس در باشگاه بود.

برای جذب او تلاش نکردیم ولی او را به عنوان یکی از گزینه‌ها در نظر داشتیم. همیشه به بازیکنان حاضر در دسته‌های پایین‌تر توجه خاصی داشتم و برای تعدادی از آن‌ها زندگی حرفه‌ای خوبی در اورتون رقم زدم؛ حالا چه تیم کیهیل یا هر شخص دیگری. هری مگوایر یکی دیگر از بازیکنانی بود که به او توجه داشتم. او در یک بازی خانگی مقابل پرستون نورث اند بازی کرد و من با تماشای آن بازی به این نتیجه رسیدم که خیلی خوب کار کرد اما خیلی بزرگ جثه بود. باسن خیلی بزرگی داشت. با توجه به این که در آن زمان جوان کم سن و سالی بیش نبود، از خودتان می‌پرسیدید: «خدای من، هری چقدر درشت هیکل خواهد شد؟»

با این حال مویس باور دارد انتقال به منچستریونایتد در سنین پایین، لزوما از مگوایر بازیکنی در این حد و اندازه نمی‌ساخت.

راستش را بخواهید تنومند است و هنوز هم تغییری نکرده است. وقتی من به یونایتد رفتم، ما (نمانیا) ویدیچ، ریو (فردیناند)، جانی اوانز، مایکل کین، فیل جونز و کریس اسمالینگ را داشتیم و بنابراین نیاز ما این نبود که سراغ جذب یک مدافع میانی جوان دیگر برویم. هری مگوایر هم باید مسیر خودش را می‌رفت. گاهی بازیکنان برای رسیدن به جایگاه مطلوب، باید ماجراجویی خاصی داشته باشند. شاید آن زمان (در منچستریونایتد) با مشکل مواجه می‌شد.

با وجود مطرح شدن شایعات بسیار در مورد پل پوگبا و مبهم ماندن آینده این بازیکن، سرمربی اسکاتلندی سابق شیاطین سرخ او را عنصری حیاتی برای تیمش محسوب می‌کند.

به نظرم منچستریونایتد پوگبا را نگه دارد چون او یکی از برترین بازیکنان دنیا است. واقعا توانایی‌های خوبی دارد و شاید فقط به مقداری زمان برای سازگاری نیاز داشت. به نظرم خودش و یا مدیر برنامه‌هایش با مطرح کردن مبحث انتقالی دیگر، جو را بر هم زدند. اما اگر به ترکیب روز یکشنبه منچستریونایتد در خط میانی نگاهی بیاندازید، در اختیار نداشتن پوگبا آن‌ها را خیلی ضعیف‌تر می‌کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج