تحصیل بیش از 8 هزار دانش‌آموز در مدارسی کپری و کانکسی هرمزگان


تحصیل بیش از 8 هزار دانش‌آموز در مدارسی کپری و کانکسی هرمزگان

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت: 61 مدرسه کانکسی و 14 مدرسه کپری را شناسایی کردیم و 8 هزار و 246 دانش‌آموز در این مدارس تحصیل می‌کنند که عمدتاً شامل مدارس روستاهای دورافتاده و صعب‌العبور است.

به گزارش ایسنا، نوید احمدی در نشستی خبری ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: از همه خبرنگاران برای همکاری‌هایشان در انعکاس اخبار نوسازی مدارس تشکر می‌کنم.

احمدی افزود: برای هفته دولت 72 مدرسه با 273 کلاس درسی آماده بهره‌برداری شده است، حدود 8 هزار دانش‌آموز از این پروژه‌ها استفاده خواهند کرد، حدود 30 مورد از مدارس از ظرفیت خیرین استفاده شده است.

وی خاطرنشان کرد: بندرعباس، میناب و بستک بیشترین تعداد اجرای پروژه‌ها را دارند، در سال 98 توانستیم 86 میلیارد تومان اعتبارات ملی و 54 میلیارد تومان اعتبارات استانی و 61 میلیارد تومان هم در جشنواره خیرین اعتبار جذب کنیم و با این اعتبارات قصد داریم 120 مدرسه نوسازی شود، 650 مدرسه غیراستاندارد و 220 مدرسه نیاز به تخریب و بازسازی دارند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان تصریح کرد: برای اولین بار میزبان جشنواره مدرسه سبز خواهیم بود.

احمدی عنوان کرد: 61 مدرسه کانکسی و 14 مدرسه کپری را شناسایی کردیم و 8 هزار و 246 دانش‌آموز در این مدارس تحصیل می‌کنند که عمدتاً شامل مدارس روستاهای دورافتاده و صعب‌العبور است، از سال گذشته پیگیر بهینه‌سازی آن‌ها بودیم که تفاهم‌نامه‌ای را با قرارگاه سازندگی سپاه منعقد کردیم که شامل 65 مدرسه با 220 کلاس است.

وی خاطرنشان کرد: همه پایه‌های ششم مدارس زیرساخت‌های هوشمند سازی را دارد، اخیراً نیز هوشمند سازی 11 مدرسه در بشاگرد تصویب شده است.


انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل