دفتر کانون بسیج رسانه شهرستان اسفراین آغاز به کار کرد 


دفتر کانون بسیج رسانه شهرستان اسفراین آغاز به کار کرد 

بجنورد- ایرنا - طی آیینی با حضور فرماندار ،نماینده سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی ،فعالان رسانه ای و خبرنگاران اسفراینی دفتر کانون بسیج رسانه در این شهرستان گشایش یافت و هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه اسفراین هم رسماً آغاز بکار کرد.

به گزارش چهارشنبه شب ایرنا فرماندار اسفراین در آیین افتتاح کانون رسانه بسیج رسانه، با بیان اینکه رسانه رکن چهارم دموکراسی است اظهار داشت : بسیج رسانه به عنوان یک ظرفیت ارزشمند برای هم گرایی رسانه ای است و تشکیل و راه اندازی این دفتر در اسفراین همزما ن با روز خبرنگار به فال نیک می گیریم .
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اسفراین هم در این آئین گفت: با تشکیل کانون بسیج رسانه، ساختار رده های بسیج در اقشار گوناگون این شهرستان تکمیل شد .
سرهنگ مهدی الهی راد افزود: هیئت اندیشه ورزی بسیج رسانه مرگز هم فکری و هم اندیشی این قشر است.
نماینده سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی هم اسفراین را دومین شهرستان صاحب دفتر بسیج رسانه در استان دانست و از اهتمام فعالان رسانه ای و هم گرایی شان در راه اندازی دفتر بسیج رسانه در این شهرستان قدردانی کرد.
در این آئین با اعطای حکمی "حسن نیکزاد فشانجردی" از پیشکسوتان رسانه ای اسفراین به عنوان رئیس هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه و "سید مصطفی نجفیان" از خبرنگاران این شهرستان به عنوان مدیر کانون بسیج رسانه و مسئول کارگروه تخصصی موضوعی رسانه و فضای مجازی مرکز هم فکری و هم اندیشی بسیج این شهرستان معرفی شدند.
شهرستان ۱۲۰هزار نفری اسفراین در ۶۰کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد./۷۱۸۹

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !