پرسپولیس صفر – فولاد 2/باخت پرحاشیه با اخراج کمال و شجاع


پرسپولیس در ادامه بازی‌های دوستانه خود در تمرینات پیش فصل از ساعت 18:05 دقیقه در ورزشگاه خالی از تماشاگر شهید کاظمی مقابل فولاد به میدان رفت.کالدرون با ترکیب رادو شوویچ، شجاع خلیل زاده، محمد حسین کنعانی‌زادگان، محمد نادری، مهدی شیری، کمال کامیابی نیا، احمد نورالهی، وحید امیری، مهدی ترابی، فرشاد احمدزاده و علی علیپور تیمش را به مصاف فولاد و جواد نکونام فرستاد.

پرسپولیس در بیست دقیقه ابتدای بازی تیم برتر میدان بود و بهترین موقعیتش در دقیقه 20 را از دست دادکه تیر دروازه حریف را لرزاند.در ادامه فولاد شرایط بهتری پیدا کرد و در بعد از یکی دو حمله ​در دقیقه 24 حمله دیگر سفیدپوشان این تیم کارساز شد و پس از برخورد توپ به دستان رادو، گل اول این دیدار به سود فولاد به ثمر رسید.

در دقیقه 43 حرکت خوب ترابی موقعیتی را خلق کرد که در ادامه، نادری صاحب توپ شد و ضربه اش به تیرک عمودی دروازه برخورد و به کرنر تبدیل شد تا نیمه اول با برتری فولاد به پایان برسد.

نیمه دوم بدون تغییر در ترکیب پرسپولیس شروع شد و دوباره تیم کالدرون بر حریف سوار بود اما نتوانست گلی بزند و در دقیقه 60 کمال کامیابی نیا به خاطر اعتراض با کارت قرمز داور از بازی اخراج شد.کالدرون بعد از این اتفاق ربیع خواه را به میدان فرستاد.

5 دقیقه بعد از این اتفاق در دقیقه 65 در محوطه هجده قدم سرخپوشان، توپ به دست نادری برخورد کرد و داور نقطه پنالتی را نشانه رفت.ضربه شیمبا به وسط دروازه نواخته و گل دوم فولاد به ثمر رسید.

در کمال تعجب در دقیقه 68 در پی اعتراض شجاع خلیل زاده، داور به او کارت قرمز نشان داد و یک دقیقه بعد سید جلال حسینی وارد زمین شد.

در ادامه پرسپولیس یکی دو موقعیت نصف و نیمه ایجاد کرد اما با همان دو گل شکست خورد تا از این بازی تجره بزرگی دشت کند.

11


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یمن فعالیت‌های اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی را ناکام گذاشت