نماز وحدت در کوهبنان اقامه شد


نماز وحدت در کوهبنان اقامه شد

کانون خبرنگاران نبأ ــ در آستانه 17 مردادماه و روز خبرنگار نماز وحدت‌ این هفته شهر کوهبنان به میزبانی اداره فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی شهرستان در مسجد الرسول(ص) برگزار شد.

نماز وحدت در کوهبنان اقامه شد

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ در آستانه ۱۷ مردادماه و روز خبرنگار نماز وحدت‌ این هفته شهر کوهبنان به میزبانی اداره فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی شهرستان با حضور اعضای شورای اداری، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مردم محله بهشتی در محل مسجد الرسول(ص) برگزار شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام رضا قاسمی، رئیس دفتر امام جمعه کوهبنان گفت: خبرنگاران مسئولیت سنگینی بر عهده دارند که در عرصه خبر باید اطلاع‌رسانی درست و صحیح انجام شود.
وی اظهار کرد: یکی از خدمات دفتر امام جمعه کوهبنان تکریم ارباب رجوع و پاسخ‌گویی به سؤالات مراجعه‌کنندگان است.
رئیس دفتر امام جمعه کوهبنان تأکید کرد: شهروندان کوهبنانی می‌توانند به‌صورت تلفنی‌، حضوری و مکاتبه با دفتر امام جمعه ارتباط داشته باشند و جهت بیان مشکل خود اقدام کنند که در همین راستا مراجعه کارگران معادن ذغال سنگ را داریم که بعضاً مشکلات آنان به‌صورت ویژه جهت ارجاع به مدیران بالادستی در دستور قرار گرفته است.
حجت‌الاسلام قاسمی اظهار کرد: در صورت گزارشات مردمی به دفتر امام جمعه تا حد توان مشکلات پیگیری می‌شود و مراتب به گوش مسئولان شهرستان رسانده و تا رسیدن به نتیجه رصد می‌شوند و این اقدامات از افتخارات و سیره ائمه جمعه بوده است و ان‌شاءالله با همکاری مردم و مسئولان ادامه داشته باشد.
وی با استناد به منویات مقام معظم رهبری در دیدار با ائمه جمعه سراسر کشور، تأکید کرد: لزومی ندارد تمام تذکرات علنی باشد، لذا مشکلات مردم گاهی به‌صورت محرمانه از سوی امام جمعه یا نماینده امام جمعه پیگیری می‌شود.
رئیس دفتر امام جمعه کوهبنان از فرماندار شهرستان درخواست کرد: میز خدمت در محل مصلای نماز جمعه همچنان پابرجا باشد تا مدیران ادارات به‌صورت مستقیم به درخواست‌ها و مشکلات مردم گوش بدهند و در راستای حل مشکلات در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام کنند.
در ادامه حسین سالاری، فرماندار کوهبنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی، گفت: خبرنگاران شهرستان متعهدانه در راستای اطلاع‌رسانی فعالیت دارند و در صورت نیاز نقاط ضعف را گوشزد می‌کنند تا برطرف شود.
وی بیان کرد: همواره باید اخلاق رسانه‌ای حفظ و انتقادات به‌صورت حضوری بیان شود تا جواب را دریافت کنیم و به‌صورت ناخواسته به ارکان نظام خدشه‌ای وارد نشود.
فرماندار کوهبنان تأکید کرد: گاهی اوقات به‌صورت غیر منصفانه در فضای مجازی مطالبی بیان می‌شود در حالی که تأکید مقام معظم رهبری در شرایط جنگ اقتصادی بر رعایت وحدت و انسجام است که همگان باید به این مهم توجه کنند.
سالاری تصریح کرد: خبرنگاران باید در راستای روشنگری و تنویر افکار عمومی تلاش کنند تا وحدت شهرستان خدشه‌دار نشود.
وی گفت: هر جا نقد و پیشنهادی از طرف شهروندان کوهبنانی اعلام شده در حد مقدورات قانونی تلاش خود را به کار بستیم تا این ‌مهم‌ مرتفع شود.
نامجو کوهبنانی
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان