35 اثر به جشنواره تولیدات دیجیتال مقاومت و پایداری دزفول ارسال شد


35 اثر به جشنواره تولیدات دیجیتال مقاومت و پایداری دزفول ارسال شد

دزفول - ایرنا - دبیر جشنواره تولیدات دیجیتال مقاومت و پایداری دزفول گفت: تاکنون 35 اثر از پنج استان کشور و لبنان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

علی قاسمی نجف آبادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جشنواره از چهارم خردادماه روز مقاومت و پایداری و روز دزفول آغاز شده و تا ۲۰ شهریورماه ادامه دارد که اختتامیه آن نیز در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را حمایت از استعدادها و هنرمندان، مردمی کردن تولیدات مقاومت و پایداری و معرفی فرهنگ مقاومت و پایداری عنوان کرد و گفت: جشنواره تولیدات دیجیتال مقاومت و پایداری به همت مرکز سایبری بسیج دزفول برگزار شده است.
دبیر جشنواره تولیدات دیجیتال مقاومت و پایداری دزفول افزود: این جشنواره با توجه به اهمیت روزافزون فناوری‌های دیجیتال و نقش رو به گسترش آنها در خلق آثار فرهنگی و هنری معاصر برگزار شده است.

وی اظهار داشت: اکنون هیچ محتوای قابل دسترسی در فضای مجازی پیرامون مقاومت و پایداری وجود ندارد که با این جشنواره، تولیدات مقاومت و پایداری جمع آوری و به نسل‌های آینده منتقل می‌شوند.

قاسمی نجف آبادی افزود: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌ های تولید بازی و اپلیکیشن تلفن همراه، فیلم کوتاه، مستند، موشن گرافی، پوستر، تایپوگرافی، عکس نوشت، پایگاه خبری (سایت و کانال)، عکاسی و بخش آزاد به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
وی گفت: علاقه مندان علاوه بر امکان ارسال آثار به آدرس خوزستان، دزفول، خیابان شریعتی، پارکینگ بابا حزقیل، دبیرخانه جشنواره مقاومت و پایداری می توانند این آثار را به آدرس @jmpdez شبکه های اجتماعی یا از طریق سایت به آدرس Http://www.jmpdez.ir ارسال کنند.
۷۲۷۸/۳۰۲۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی