چمن مصنوعی روستای درغک دیشموک افتتاح شد


چمن مصنوعی روستای درغک دیشموک افتتاح شد

یاسوج - ایرنا - با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی چمن مصنوعی روستای درغک از توابع بخش دیشموک افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، فرماندار کهگیلویه در آیین افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای درغک گفت: این طرح با اعتباری افزون بر پنج میلیارد ریال در یک سال به بهره برداری رسید.

علیرضا اتابک با اشاره به دردست اجرا بودن ۱۱ چمن مصنوعی دیگر در سطح شهرستان اظهار داشت: نیمی از این طرح ها با همکاری وزارت نفت تامین اعتبار شده است.

وی بیان کرد: تا پایان سال جاری تعداد زیادی از چمن های مصنوعی در شهرستان کهگیلویه افتتاح و بهره برداری خواهد شد.

اتابک سالن ورزشی روستای درغک را یکی از طرح های مهم شهرستان دانست و گفت: این سالن با همکاری اداره ورزش و جوانان تاپایان سال جاری به بهره برداری کامل می رسد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: ساخت ۲۲ چمن ورزشی با همکاری وزارت نفت در حوزه شهرستان کهگیلویه بزرگ مصوب شده است.

عدل هاشمی پور افزود: از این تعداد تاکنون چهار چمن مصنوعی به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان پیش بینی می شود تا پایان سال تعداد زیادی از این چمن ها افتتاح و مورد استفاده جوانان روستایی قرار گیرد.

هاشمی پور یکی از مشکلات چمن های ورزشی را تامین برق آنها دانست و گفت: با همکاری وزارت نیرو برق زمین های چمن مصنوعی بصورت رایگان تامین خواهد شد.

روستای درغک با یک هزارو ۵۰۰ نفر جمعیت یکی از روستاهای پرجمعیت بخش دیشموک است.

۷۵۳۱/۱۶۶۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)