ساماندهی تولید و عرضه لباس مدارس در آستارا


ساماندهی تولید و عرضه لباس مدارس در آستارا

آستارا - ایرنا - ستاد تنظیم بازار آستارا استفاه از نوع و جنس پارچه تعیین شده برای دوخت لباس دانش آموزان و نصب قیمت مصوب آن در مراکز تهیه و عرضه پوشاک مدارس این شهرستان را تصویب کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار آستارا روز پنجشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار در فرمانداری این شهرستان گفت: جنس و نوع پارچه های لازم برای دوخت و دوز لباس دانش آموزان به زودی از سوی صنف مربوطه به فرمانداری اعلام می شود و ناظران بر استفاده از پارچه ها و قیمت مصوب لباس ها در مراکز تهیه و عرضه آنها نظارت خواهند کرد.

کامبیز لقمانی مقدم افزود: بهای لباس ها و کرایه سرویس مدارس نسبت به سال گذشته و به تناسب تورم، اندکی افزایش خواهد یافت اما با هر گونه گرانفروشی و تخلف صنفی در این راستا برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: شمار مراکز و فعالان تهیه و عرضه لباس مدارس از حدود ۳۷ مرکز در سال گذشته به حدود ۲۰ مرکز در سال جاری کاهش یافته است و کاهش تعداد آنها، امکان نظارت بیشتر و ارائه پوشاک مرغوب تر را فراهم می کند.

ساماندهی تولید و عرضه لباس مدارس در آستارا

مدیر آموزش و پرورش آستارا نیز در این جلسه گفت: حدود ۲۰ تولید کننده لباس مدارس در این شهرستان برای این کار در نظر گرفته شده است و کاهش بیش از حد تعداد آنها، باعث شلوغی مراکز عرضه لباس خواهد شد.

سجاد موسوی افزود: در سال گذشته تعدادی از اولیای دانش آموزان به تنوع و کیفیت های مختلف پارچه لباس مدارس معترض بودند و امسال با ابلاغ نوع و جنس مصوب آن، این مشکل وجود نخواهد داشت.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان قرار دارد و در سال تحصیلی گذشته، ۱۷ هزار دانش آموز در ۱۵۰ مدرسه آن به تحصیل علم مشغول بودند.

۷۱۲۴


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ جشن الفبا کلاس اول عمو مسعود