افزایش دانش باعث پیشرفت جوانان می شود


افزایش دانش باعث پیشرفت جوانان می شود

بندرعباس- ایرنا- نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: افزایش دانش جوانان استان باعث پیشرفت آنها در همه زمینه های علمی می شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده روز پنجشنبه در نشست هم اندیشی با جمعی از متخصصان ارتباطات و افکار عمومی افزود: اگر دانش از جامعه ای دور شود دستیابی به توسعه کاهش خواهد یافت و در نتیجه منجر به عقب ماندگی می شود.

وی با اشاره به قبولی تعداد پذیرفته شدگان جوانان هرمزگانی در دانشگاه های تراز اول کشور اظهار داشت: به دلیل کمبود امکانات، پایین بودن سطح آموزش و نبود عدالت برای دانش آموزان در مناطق محروم، آمار قبولی آنها در اینگونه دانشگاه ها با سایر استان ها قابل مقایسه نیست و کاهش دارد.

امام جمعه بندرعباس بیان کرد: باید همه امکانات و تجهیزات لازم برای هر دانش آموزی که در راه کسب علم تلاش می کند به طور یکسان در کشور برابر باشد تا انتظار کسب رتبه و قبولی در بهترین دانشگاه ها را از آنها داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده در بخش دیگری از سخنانش خاطر نشان کرد: امروز جامعه به امید و انتظارات به طور یکسان نیاز دارد زیرا اگر هر کدام بیشتر شود موجب امیدواری کاذب و یا ناامیدی خواهد شد.

وی، خطاب به متخصصان ارتباطات و افکار عمومی حاضر در این هم اندیشی عنوان کرد: فعالان در حوزه رسانه و نماینده ولی فقیه، زبان یکدیگر در جامعه هستند که با همکاری بیشتر مطالبه گری و عدالت خواهی می کنند.

خطیب نماز جمعه شهر بندرعباس تصریح کرد: همه نخبگان و صاحبان فکر و اندیشه می توانند در هر زمینه ای با ارائه راهکارهای مناسب، به آبادانی و توسعه هرمزگان کمک کنند.

۶۰۴۸/۹۹۴۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل روز معلم | عکس تبریک روز معلم