فعالیت پروژه مهر در قلعه گنج شتاب گرفت


فعالیت پروژه مهر در قلعه گنج شتاب گرفت

جیرفت - ایرنا - فعالیت پروژه مهر در راستای ساماندهی مکان های آموزشی مناطق محروم قلعه گنج شهر نمونه اقتصاد مقاومتی، شتاب گرفت.

مدیر آموزش و پرورش قلعه گنج روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از شتاب فعالیت کارگروههای مختلف پروژه مهر در مناطق محروم این شهرستان خبرداد و گفت: پروژه مهر در پنج کارگروه تعمیر و تجهیز، ساماندهی، نظارت و ارزیابی ، تایید صلاحیت و توجیه و اطلاع رسانی از پانزدهم تیرماه 98 درشهرستان قلعه گنج به مرحله اجرا درآمده است.

سعید احمدی افزود: با حمایت دولت ، خیران مدرسه ساز و گروههای جهادی، احداث هفت آموزشگاه در شهرستان قلعه گنج عملیاتی شده که برای سال تحصیلی جاری مورد استفاده قرار می گیرند.

وی ادامه داد: این آموزشگاه ها در مناطق محروم و کم برخوردار روستایی همچون روستاهای ده بالا، کنگرو ،کهن چنگر رمشک، توریگ صولان، شهید دادمحمد خواستگاری تمگران،روستای چلپایی و همچنین آموزشگاه پنج کلاسه استثنایی باغچه بان در حال احداث هستند.

مدیر آموزش و پرورش قلعه گنج همچنین از عملیات تعمیرات و رنگ آمیزی مدارس شهرستان قلعه گنج با حمایت بنیاد مستضعفان خبر داد و تصریح کرد: در طرح پروژه مهر، مدارسی که توسط مدیریت آموزش و پرورش به بنیاد مستضعفان معرفی شده اند، مشمول تعمیرات می شوند.

وی بیان کرد: دیگر حمایت های بنیاد مستضعفان در بخش آموزش و پرورش قلعه گنج شامل تجهیز مدارس به سامانه های سرمایشی، خرید رایانه، سامانه های سینمایی و خرید پرینتر می شود.

احمدی با بیان اینکه آموزش و پرورش قلعه گنج در حوزه پشتیبانی و درآمدزایی توانسته گام های موثری بردارد از پیشرفت 80 درصدی پروژه مجتمع رفاهی تفریحی فرهنگیان قلعه گنج و همچنین احداث 10 مغازه در جوار مدارس رمشک خبر داد.
وی ادامه داد: در حوزه پشتیبانی هم ایزوگام 30 آموزشگاه و خرید اشتراک برق سه فاز برای بیش از 70 آموزشگاه در دستور کار قرار گرفته است.

وی همچنین با اشاره به فعالیت سایر کارگروهها در آموزش و پرورش بر اهمیت و ضرورت اجرای پروژه مهر در ساماندهی امور مدارس برای بازگشایی هرچه باشکوه تر مدارس تاکید کرد و اظهار داشت : در روزهای آغازین پروژه مهر نشستی با حضور مدیران مدارس تمامی دوره های تحصیلی برگزار و دستورالعمل اجرایی پروژه مهر و اثربخشی آن به مدیران ابلاغ شد.

هدف پروژه مهر برنامه‌ ریزی مناسب به منظور فراهم کردن تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس است.

مرکز شهرستان قلعه گنج در فاصله ۴۲۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.

9875/7429

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات