آ‌موزش مهارتی طب سنتی در مسجد امام صادق(ع)


 آ‌موزش مهارتی طب سنتی در مسجد امام صادق(ع)

دوره آموزشی مهارتی طب سنتی و، کاربردهای درمانی گیاهان دارویی در مسجد امام صادق(ع) برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، دوره آموزشی طب سنتی و گیاهان دارویی در مسجد امام صادق(ع) (واقع در میدان اختیاریه) با همکاری جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران برگزار می شود.

بنابراین گزارش، این دوره آموزشی مهارتی با موضوعاتی همچون طبع شناسی(مزاج شناسی)، اصلاح سبک زندگی، آشنایی با گیاهان پرمصرف، کاربردهای درمانی گیاهان دارویی، کارگاه های مهارتی پیشگیری از بیماری، ارتقای سلامتی، ساخت محصولات کاربردی بهداشتی از گیاهان دارویی برگزار می شود.

با توجه به اینکه مسجد امام صادق(ع) یکی از مساجد فعال و قدیمی در منطقه اختیاریه است، با همکاری جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران برای اهالی این منطقه این دوره آموزشی را برگزار می کند، تا سطح اطلاعات و آموزه های مردم این منطقه را در مورد طب سنتی ارتقا دهد و خانواده ها بتوانند طب سنتی را جایگزین طب نوین کنند.

علاوه بر آن مسجد امام صادق(ع) با مدارس همجوار خود نیز همکاری هایی در راستای آموزش تغذیه سالم میان دانش آموزان دارد تا مانع رواج تغذیه های ناسالم شود.

علاقه مندان برای شرکت در دوره های آموزشی طب سنتی می توانند روزهای شنبه و چهارشنبه از ساعت۱۹ تا ۲۰ و ۳۰ به دفتر مسجد مراجعه کنند.

یادآور می شود، مسجد امام صادق(ع)، در میدان اختیاریه، خیابان شهید عابدینی، خیابان جهانی نیا واقع شده است.

پایان پیام/40

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم رقص و خوانندگی صحرا اسداللهی ! / یکی جلوی خانم بازیگر رو بگیره !