عشق به زیارت امام حسین (ع) در دل اهل‌سنت شعله‌ور است


عشق به زیارت امام حسین (ع) در دل اهل‌سنت شعله‌ور است

ماموستا بهمنی با بیان‌اینکه محبت اهل‌بیت(ع) در دل اهل‌سنت کردستان شعله‌ور است، گفت: زیارت امام حسین(ع) در کربلا تمام حربه‌ها و توطئه‌های دشمن برای تفرقه پیروان مذاهب را نقش بر آب می‌کند.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: ماموستا «اقبال بهمنی» که سرپرستی پنجمین کاروان عتبات اهل‌سنت کردستان ایران را به عهده دارد از عشق و ارادت بسیار زیاد مردم این منطقه به اهل‌بیت(ع) سخن گفت.

مسئول مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سنندج با بیان اینکه اهل‌سنت کردستان شافعی مذهب هستند و درخصوص ائمه اطهار(ع) و بزرگان دین عقیده ویژه‌ای دارند، گفت: محبت اهل‌بیت(ع) در دل اهل‌سنت کردستان شعله‌ور است.

وی تصریح کرد: زائران اهل سنت کردستان وقتی عازم زیارت اعتاب مقدسه می‌شوند شور و حال خاصی دارند و پس از زیارت عقیده آنان نسبت به ائمه اطهار(ع) بیشتر شده و پس از بازگشت بهترین سفیران تبلیغ اهل بیت(ع) هستند.

وی در ادامه با اشاره به دشمنی گروه‌های سلفی و وهابی با اهل‌بیت(ع) و تلاش آنان در شبکه‌های مجازی برای اختلاف افکنی بین اهل‌سنت و تشیع ایران، گفت: زیارت امام حسین(ع) در کربلا تمام حربه‌ها و توطئه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کند.

گفتنی است، کاروان عتبات اهل سنت کردستان ایران شامل 26 زن و 14 مرد به مدت پنج روز و چهار شب برای زیارت اعتاب مقدسه وارد کشور عراق شده‌اند و پس از توفیق زیارت حرم مطهر امام علی(ع)، برای زیارت مضجع نورانی امام حسین(ع) و قمر بنی هاشمی(ع) در کربلا حضور دارند.

پایان پیام/9

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

التماس دعا داشتن امام حسین(ع) خطاب به حضرت زینب(س) نشان از مقام عظیم ایشان دارد