جودوکار ارومیه‌ای به دنبال مدال توکیو


جودوکار ارومیه‌ای به دنبال مدال توکیو

ارومیه- ایرنا- جودوکار ملی‌پوش سنگین وزن /منهای 100 کیلوگرم/ ارومیه‌ای گفت: پس از ماه‌ها دوری از اردوهای تیم ملی به دلیل مصدومیت، بار دیگر به اردوی انتخابی دعوت شده‌ام و با توجه به آمادگی بالا توانایی عضویت در ترکیب تیم ملی را دارم.

جواد فرج‌پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با ابراز خوشحالی از رفع مصدومیت و بازگشت دوباره به تمرینات آمادگی افزود: بهمن سال گذشته در دیدار نیمه نهایی اردوی انتخابی تیم ملی که در زنجان برگزار شده بود، به شدت از ناحیه کتف دست راست دچار مصدومیت شده و به ناچار اردو را ترک کرده و به ارومیه بازگشتم.

وی با اشاره به بازگشت دوباره به میادین پس از دوره نقاهت طولانی اضافه کرد: اردوی انتخابی تیم ملی اواخر مرداد ماه در تهران برگزار می شود و سرمربی تیم ملی فرصتی دوباره به من داده تا در این اردو شرکت کنم؛ هدف اصلی من عضویت در ترکیب تیم ملی، کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو و افتخار آفرینی پس از سال‌ها برای ایران اسلامی در این رشته ورزشی است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته چندین مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی جودو را با موفقیت پشت سر گذاشته بودم ولی مصدومیت مانع از ادامه کارم شد، بیان کرد: رییس هیات جودو استان در حمایت از موفقیتم برای عضویت مجدد در تیم ملی، قول مساعد برای تامین مسکن در شهر تهران جهت حضور مستمر و بدون دغدغه در اردوهای تیم ملی را داده است که این مساعدت انگیزه و روحیه ۲ چندان به من بخشیده که این امر جای قدردانی دارد.

جودوکار ارومیه ای ادامه داد: در صورتی که با حضور در تورهای معتبر جهانی، وارد رنکینگ اعلامی از سوی فدراسیون بین المللی جودو شوم، حضور خود را در المپیک قطعی می کنم.

فرج پور متولد ۱۳۷۳ بوده و برای اولین بار در سال ۱۳۹۰ به اردوی تیم ملی نوجوانان و پس از یک سال به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شد.
وی پس از ۲ سال حضور در اردوی جوانان و کسب مدال طلای ۲۰۱۵ جام بین المللی 'محمد قاضی' ترکیه به دلیل آسیب دیدگی ۲ سال از میادین ورزشی دور بود ولی سال گذشته دوباره به اردوی تیم ملی دعوت شد.

۷۱۵۶/۲۰۹۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان