مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری معرفی شد


مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری معرفی شد

شهرکرد- ایرنا- حجت الاسلام مهدی طاهری روز سه شنبه در آئینی با حضور معاون سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از مسئولان و روحانیون استان به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

به گزارش ایرنا، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در این آئین با تاکید بر توجه بیش از پیش به حوزه فرهنگ اظهار داشت: فرهنگ همیشه اولویت نخست انقلاب اسلامی است و نباید نسبت به این مقوله کم‌توجهی صورت گیرد.

حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام لازمه کار فرهنگی را بردباری و هم افزایی دانست و گفت: در فعالیت‌های فرهنگی باید علاوه بر برخورداری از شرح صدر، همکاری، هم‌افزایی و وحدت لازم بین گروه های مختلف را مدنظر داشت.

وی تصیح کرد: تک روی‌ها، مخالفت با یکدیگر، انتقادات کوبنده و دامن زدن به اختلافات در همه حوزه‌ها و به ویژه حوزه فرهنگ بسیار خطرناک که متولیان امر باید نسبت به آن آگاه باشند.

نکونام افزود: در عرصه سیاست هم باید نسبت به انتقادات منطقی رفتار کرد نه اینکه به خاطر انتقاد از نحوه عملکرد در موضوعی همچون برجام، نهادهای انقلابی و فرهنگی را در حوزه اعتبارات تحریم کرد و مسائل جناحی را در این خصوص دخیل کرد.
مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز در این آئین اظهار داشت: ایران اسلامی از ابتدای شکل‌گیری با فتنه‌ها و توطئه‌های بی شمار مواجه بوده است اما هیچ یک نتوانست به نظام آسیب بزند.
حجت‌الاسلام سیدجعفر مرتضوی افزود: این در حالی است که در داخل با چالش مهمی روبرو هستیم و از وحدت و انسجام لازم برخوردار نیستیم.
وی تصریح کرد: در پذیرش یکدیگر در داخل از همدلی لازم برخوردار نیستیم و این چالش می‌تواند آسیب آفرین باشد.
یک استاد حوزه علمیه نیز در این آئین با تاکید بر استفاده بیش از پیش از ظرفیت روحانیون و مبلغان در برنامه‌های فرهنگی و مذهبی استان، اظهار داشت: این مهم در استان مورد کم‌توجهی واقع شده است و به ویژه از هیات‌های مذهبی انتظار می‌رود که از این ظرفیت بیشتر استفاده کنند.

حجت‌الاسلام سیدمصطفی هاشمی همچنین با انتقاد از نحوه عملکرد حوزه هنری، افزود: این نهاد با مکانی برای گروه‌های انقلابی و حزب الهی باشد و برنامه‌های هنری متناسب با تفکر انقلابی را اجرا کند.

یه گزارش ایرنا، در این آیین حجت الاسلام مهدی طاهری به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری معرفی و از خدمات ۲۵ ساله مدیرکل سابق این حوزه قدردانی شد.

۷۳۶۳/۲۰۹۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!