غنی سازی اوقات فراغت با محوریت آموزش قرآن کریم و نهج البلاغه 


غنی سازی اوقات فراغت با محوریت آموزش قرآن کریم و نهج البلاغه 

حسن اقبالی، گفت: فعالیت های کانون فرهنگی هنری بقیه الله حول محور آموزش قرآن کریم و نهج البلاغه است که در همین راستا و به منظور غنی سازی اوقات فراغت تابستانی با برنامه ریزی مناسب در حال برگزاری این کلاس های آموزشی است.

« حسن اقبالی » مدیر کانون فرهنگی هنری بقیه الله شهر کهنوج، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با اشاره به اهمیت استفاده صحیح از اوقات فراغت، گفت: بخش زیادی از زندگی افراد جامعه زیر مجموعه اوقات فراغت است بنابراین باید برای استفاده بهینه از اوقات فراغت برنامه ریزی کرد.

حسن اقبالی، افزود: چنانچه برنامه ریزی خوبی برای پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان صورت نگیرد با چالش های جدی اجتماعی روبرو می شویم.

مدیر کانون فرهنگی هنری بقیه الله شهر کهنوج، ادامه داد: تجربه نشان می دهد که برنامه هدایت شده صحیح برای پر کردن اوقات فراغت در جلوگیری از آسیب های اجتماعی، تاثیر بسزایی دارد و در واقع نحوه سپری کردن اوقات فراغت با زندگی معنوی و فرهنگ هر جامعه پیوند نزدیکی دارد.

وی، با بیان داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد به لحاظ قرار گرفتن در فضای معنوی مساجد ظرفیت بسیار خوبی برای راه اندازی کلاس های اوقات فراغت هستند.
اقبالی، با بیان این مطلب که فعالیت های این کانون فرهنگی هنری حول محور آموزش قرآن کریم و نهج البلاغه است، اضافه کرد: کانون فرهنگی هنری بقیه الله در همین راستا و به منظور غنی سازی اوقات فراغت تابستانی با برنامه ریزی مناسب، اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی روخوانی، روانخوانی و تفسیر قرآن کریم و کلاس تفسیر نهج البلاغه کرده است و در کنار این برنامه ها اردوهای درون و برون استانی نیز برگزار می کند.

مدیر کانون فرهنگی هنری بقیه الله شهر کهنوج، با اشاره به در پیش بودن عید غدیر خم، ابراز داشت: از هم اکنون در حال برنامه ریزی و تدارکات برای برپایی هر چه باشکوه برگزار شدن جشن غدیر هستیم.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه شنبه 8 اردیبهشت 1403