ویدیوی جدید سپاه، بریتانیای کبیر را تحقیر کرد


ویدیوی جدید سپاه، بریتانیای کبیر را تحقیر کرد

خبرگزاری آریا- برخی کاربران توئیتر، درباره انتشار تصاویر ویدیوئی جدید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نوشتند این تصاویر به منزله تحقیر بریتانیای کبیر است.

ویدیوی جدید سپاه، بریتانیای کبیر را تحقیر کرد
خبرگزاری آریا- برخی کاربران توئیتر، درباره انتشار تصاویر ویدیوئی جدید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نوشتند این تصاویر به منزله تحقیر بریتانیای کبیر است.
به گزارش خبرگزاری آریا، حساب کاربری کانال روسیا الیوم در توئیتر، با انتشار این تصاویر ویدیوئی، نوشت: سپاه پاسداران در ویدیوی جدیدی از عملیات توقیف نفتکش انگلیسی در تنگه هرمز، هشدارهای سپاه را به خدمه ناو جنگی انگلیسی که برای جلوگیری از توقیف نفتکش تلاش کرد، به تصویر کشید.
یکی از کاربران در پاسخ به این پیام توئیتری، نوشت: بدبختی ها پشت سر هم از آسمان می بارد.. آقای جانسون شما چه کار می کنید؟!!
کاربری با نام حسین الحسنی نوشت: چیزی که عوض داره، گله نداره. این ایران است نه سعودی!
کاربری به نام غانم الشامسی نوشت: این تصاویر ویدیوئی به منزله تحقیر بریتانیای کبیر است. پیش از آن هم ایران پهپاد آمریکایی را سرنگون کرد. به فرض محال، اگر این نوع اقدامات را کشوری عربی انجام می داد، آن را ویران می کردند.
کاربر دیگری نوشت: حکومت دزدان دریایی...
کاربری به نام حسین محمد نوشت: این تصاویر ویدیوئی، به منزله تحقیر سعودی و بریتانیای کبیر است.
برخی از کاربران هم این تصاویر را نمایشی مضحک خواندند.
کاربری با نام مصطفی العراقی الدراجی هم با نوشتن قهرمانان، به اظهار نظر درباره این توئیت اکتفا کرد.
کاربر دیگری نوشت این نوع خبرها را فقط عقب ماندگان یا دیوانگان باور می کنند. ایران پهپادهای کشورهای بزرگ هسته ای را سرنگون و کشتی های آنها را توقیف و آنها را تهدید می کند؛ آن هم در حالی که آنها دست بسته مانده اند.
اینها می خواهند به ما القا کنند که ایران کشور قدرتمند و بزرگی است و هیچ کس یارای مقابله با آن را ندارد و در عین حال، کشوری است که ایجاد نگران می کند؛ زیرا منافع شخصی آنها در این کار است.
دیگری نوشت: نمایش ایران و انگلیس.. انگلیس خبیث که جنگ ها را به راه می اندازد.
کاربری به نام فراس عبدالله هم نوشت: هر روز برای ما ثابت می شود که ایران کشوری یاغی است و به شکل سازمان یافته دزدی دریایی می کند. در ایران، به سفارتخانه ها یورش می برند؛ کشتی ها را می دزدند، ایرانی های دو تابعیتی را بازداشت و به جاسوسی متهم می کنند. این کشوری قلدرمآب است.
این حساب کاربری در توئیت دیگری با انتشار این تصاویر ویدیوئی نوشت: با این تصاویر، عرق شرم بر پیشانی انگلیس می نشیند.
کاربری با نام عیون علی الدرب نوشت: این ها مردان قدرتمند و عزتمند هستند .. برخلاف دیگران که مردانی خوار و پست هستند.
کاربری با نام احمد الاشوال هم نوشت: آزادمردان در قبال کشورهای خود، به این شکل رفتار می کنند.
کاربر دیگری نوشت: این کانال را طرف هایی مدیریت می کنند که طرفدار ایران هستند. اما اکنون این سوال مطرح می شود که انگلیس بزرگ درباره حمله به ایران، شک و تردید می کند یا در انتظار اتفاق قریب الوقوعی است که در ایران روی دهد؟
کاربری به نام عبدالخالق نوشت: فقط برای اطلاع می گویم که بریتانیای کبیر نیست، بلکه بریتانیای پیر نام دارد. اکنون هم از بیمارستان مرخص شده و روی صندلی چرخ دار نشسته است.
کاربر دیگری نوشت: ایران اعمال فشار می کند و به آنچه می خواهد، می رسد؛ در حالی که کشورهای عربی گوش می دهند و تسلیم هستند.
کاربر دیگری با پرچم سعودی این اقدام را ناچیز دانست و نوشت: نمایش قدرت در قبال نفتکش، به معنای قدرتمند بودن نیست.
این کانال روسیه برای بزرگ کردن این موضوع تلاش می کند؛ گویی ایران قدس را آزاد کرده است.
کاربر دیگری به نام ابوعلی العامری نوشت: خوشمان بیاید یا نیاید، با ایران اتفاق یا اختلاف نظر داشته باشیم، باید بدانیم که قدرتمند در برابر قدرتمند اقدامی قاطعانه انجام می دهد؛ اما طرف های خوار و ضعیف بین قدرتمندها جایی ندارند و خیانتکاران و مزدوران هم جایشان در زباله دان تاریخ است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات