دانشکده فنی و حرفه‌ای کنگان دانشجو می پذیرد


دانشکده فنی و حرفه‌ای کنگان دانشجو می پذیرد

بوشهر- ایرنا- با پیگیری‌های مستمر با مجوز شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی و انتشار اطلاعیه سازمان سنجش پذیرش دانشجو در دانشکده فنی و حرفه‌ای پسران کنگان انجام می شود.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: ماموریت اصلی دانشکده فنی و حرفه‌ای کنگان پیشبرد و گسترش دانش، فناوری و پرورش افراد خلاق و ماهر مورد نیاز صنایع، سازمان‌ها و نهادهای مرتبط در جنوب استان است تا با افزایش کیفیت خدمات آموزشی و پژوهشی خود، پاسخگوی مناسبی به انتظارات اقشار مختلف باشد.

اکبر منصوری نسب روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: دانشگاه فنی و حرفه‌ای به عنوان دانشگاه نسل سوم و کارآفرین است و وزارت علوم به این نتیجه رسیده است که برای پویایی دانشگاه و صنعت باید چرخه علم را به تولید و ثروت تبدیل کرد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بوشهر اضافه کرد: تلاش ما در دانشگاه فنی و حرفه‌ای این است که تولید مدرک نکنیم و تلاش داریم مدرک‌های ما با مهارت و دانش فنی همراه باشد تا زمینه بروز رشد و توسعه پایدار فراهم شود.

منصوری نسب بیان کرد: رشته های دانشگاه فنی و حرفه‌ای براساس آمایش سرزمین و مطابق نیاز استان و تقاضا محور است براین اساس دانشکده فنی و حرفه‌ای کنگان در سال تحصیلی 99-98 آماده پذیرش داوطلبان مقطع کاردانی در رشته های برق الکترونیک و ابزار دقیق (پذیرش براساس سوابق تحصیلی) و تعمیر و نگهداری خودرو (پذیرش با آزمون) است.

وی بیان کرد: علاقمندان به انتخاب رشته در دانشکده فنی و حرفه‌ای کنگان می‌توانند ضمن مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور، رشته های مورد علاقه نسبت به انتخاب دانشکده فنی و حرفه‌ای کنگان به عنوان دانشگاه محل تحصیل خود اقدام کنند.

منصوری نسب گفت: پذیرش در این رشته ها از روز دوشنبه هفتم مرداد تا روز جمعه 11 مرداد با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اصلاحات مربوط به آن (موضوع اطلاعیه مورخ 26/03/1398) که از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان در دسترس است، نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

رشته‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای براساس آمایش سرزمین، مطابق نیاز استان و تقاضا محور است و در زمان حاضر ۲۳ رشته در این دانشگاه طراحی شده است.

دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با ۲ مرکز الزهرا و امام خامنه‌ای، ۲ هزار و ۵۰۰ دانشجو و ۲۲۰ استاد در ۲۳ رشته آموزشی تکنسین، کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته در استان بوشهر فعال است.

6047/6043


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد نوزاد | گلچین زیباترین متن تبریک تولد نوزاد پسر و دختر