80 درصد شهروندان سلطانیه کارت ملی هوشمند دریافت کرده اند


80 درصد شهروندان سلطانیه کارت ملی هوشمند دریافت کرده اند

زنجان - ایرنا - از زمان اجرای طرح هوشمند سازی کارت ملی از بهمن سال 92 تا کنون برای 18 هزار 431 نفر از شهروندان سلطانیه معادل 80 درصد از جمعیت واجد شرایط این شهرستان این نوع خدمت صادر شده است.

فرماندار سلطانیه روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: بر این پایه، تا کنون ۱۶ هزار و ۳۱ نفر در شهرستان سلطانیه موفق به دریافت کارت ملی هوشمند شده اند و به تعداد ۲ هزار و ۴۰۰ نیز کارت ملی هوشمند نیز درحال آماده سازی جهت ارائه به صاحبان است.

حسین رحمانی هزار رود افزود: در زمان حاضر متقاضیان هوشمندسازی کارت ملی در شهرستان سلطانیه می توانند با ثبت نام در سامانه اینترنتی مربوطه و سپس مراجعه حضوری به اداره ثبت احوال و یا پست شهرستان، نسبت به هوشمند کردن کارت ملی خود اقدام کرده که در مجموع با ظرفیت ثبت نام روزانه ۶۵ نفر درحال ارائه خدمات هستندو
وی اظهار داشت: از مجموع ثبت نام های انجام یافته برای دریافت کارت ملی هوشمند، ۶۲ درصد از طریق اداره پست و ۳۸ درصد نیز توسط اداره ثبت احوال انجام یافته است.
این مسئول یادآور شد: در ۳ ماهه ابتدایی سالجاری نیز تعداد ۱۱۳ ثبت نام برای دریافت کارت ملی هوشمند انجام یافته که برای ۶۱ متقاضی کارت هوشمند صادر شده است.

کارت ملی هوشمند قرار بود تا در برنامه پنجم توسعه ملی اجرا شود، اما به دلیل بروز مشکلات از ابتدای سال ۹۲ صدور این کارت در دستور کار قرار گرفت.
دریافت کارت ملی برای تمام افراد بالای ۱۵ سال الزامی است و افرادی که این کارت را نداشته باشند برخی خدمات دولتی ارائه نخواهد شد.

شهرستان سلطانیه با ۳۰ هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری از مرکز استان زنجان قرار دارد.

۹۶۴۶/۸۰۶۸


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم رقص و خوانندگی صحرا اسداللهی ! / یکی جلوی خانم بازیگر رو بگیره !