رئیس شورای اسلامی اراک خواستار تاسیس شورا یاری ها در این کلانشهر شد


رئیس شورای اسلامی اراک خواستار تاسیس شورا یاری ها در این کلانشهر شد

اراک - ایرنا - رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک روز شنبه در نشست صحن رسمی شورا خواستار تاسیس این شورا در اراک شد.

به گزارش ایرنا، " کاوه فلک افلاکی" در این نشست گفت: در بین کلانشهرهای کشور تهران و اهواز دارای شورایاری هستند و این مزیت می تواند برای اراک نیز مثمر ثمر باشد.
وی اظهار داشت: شورایاری ها حلقه اتصال مردم با شوراهای اسلامی هستند و این شورا مطالبات محلات مختلف را پیگیری می کند.
رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: این شوراها به عدالت محوری در محلات کمک می کنند و با خودگردانی، غیرسیاسی و غیردولتی اداره می شوند.
فلک افلاکی افزود: شورای اسلامی کلانشهر اراک می کوشد با تلاش اعضا بتواند برای راه اندازی شورایاری در این کلانشهر اقدام کند.

فلک افلاکی در ادامه اظهار داشت: شهردار پیشین اراک پارک بانوان را با وجود کمبود و نواقص راه اندازی کرد و باید برای کاهش نیازهای این مجموعه اقدامات لازم صورت گیرد.

رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی کلانشهر اراک نیز گفت: ۲ برابر ظرفیت پارک بانوان اراک از این مجموعه استقبال شده است بنابراین باید مشکلات آن رفع شود.

«پیمان رشیدی» افزود: با استقبالی که از این مجموعه ورزشی و تفریحی شده باید یک پارک بانوان دیگر در اراک طراحی و ساخته شود.

وی اظهار داشت: تدابیر لازم باید برای وارد نشدن موتورسواران به پارک های شهر اراک باید اتخاذ شود تا مردم در این فضاها احساس آرامش و امنیت کنند.

عضو شورای اسلامی کلانشهر اراک نیز گفت: پارک بانوان اراک از برخی امکانات محروم است که باید برای آسایش مراجعان نسبت به رفع نواقص اقدام شود.

«طوفان محمدی» افزود: نباید طرح هایی که دارای نواقص و کمبود هستند به مرحله بهره برداری برسند.

کلانشهر اراک مرکز استان مرکزی است و در این منطقه بیش از ۵۲۰ هزار نفر جمعیت زندگی می کنند.

۶۹۹۱/۳۰۷۵



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

استان مرکزی در سوگ سرور و سالار شهیدان