ویدئوی ترسناکی از گیم‌پلی بازی Blair Witch منتشر شد


ویدئوی ترسناکی از گیم‌پلی بازی Blair Witch منتشر شد

طرفداران مجموعه فیلم‌های ترسناک بلیر ویچ ماه آینده با عرضه بازی Blair Witch بار دیگر به دنیای مرموز و جنگل‌های غریب و ترسناک آن باز خواهند گشت. همچون فیلم‌های سری بلیر ویچ، باید گفت از زمان معرفی اقتباس جدید تاکنون ویدئوهای آنچنان زیاد و مفصلی نیز از بازی مشاهده نکرده بودیم. اما روز گذشته بالاخره ویدئوی ترسناک و وحشت‌آوری از فاز ابتدایی بازی...

طرفداران مجموعه فیلم‌های ترسناک بلیر ویچ ماه آینده با عرضه بازی Blair Witch بار دیگر به دنیای مرموز و جنگل‌های غریب و ترسناک آن باز خواهند گشت.

همچون فیلم‌های سری بلیر ویچ، باید گفت از زمان معرفی اقتباس جدید تاکنون ویدئوهای آنچنان زیاد و مفصلی نیز از بازی مشاهده نکرده بودیم. اما روز گذشته بالاخره ویدئوی ترسناک و وحشت‌آوری از فاز ابتدایی بازی منتشر شد که کمی از عطش طرفداران را برطرف کرد و نمای کُلی از آنچه قرار است در بازی با آن‌ مواجه بشویم را به نمایش گذاشت.

ویدئوی جدید گیم‌پلی توسط سایت Game Informer منتشر شده که در زیر می‌توانید مشاهده کنید:

آنچه از ویدئو مشاهده کردیم به نظر می‌رسد که در ابتدای داستان بازی یا آنکه کمی بعد از شروع آن هستیم. چرا که شخصیت اصلی بازی به تازگی کشف کرده یک جای کار جنگلی که در آن قرار دارد، می‌لنگد و طبیعی نیست. سگ همراه بازیکن، Bullet به عنوان راهنمای او در میان جنگل وسیع و درندشت بلیر ویچ خواهد بود که به بازیکن کمک خواهد کرد تا هم راه اصلی خود را در میان درختان و تاریکی پیدا کند و هم چیزهای مختلف را در بین مسیر پیدا کند که بدرد شخصیت اصلی بخورد.

پیش از این گفته شده بود که فرم خاصی از مبارزه کردن نیز در گیم‌پلی بازی Blair Witch گنجانده شده است اما در ویدئوی جدید این بخش از بازی به نمایش در نیامده بود. اما حداقل فضای وهم آور و ترسناک سری بلیر ویچ به خوبی اجرا شده بود و هر کسی که طرفداران فیلم‌ها بوده با دیدن گیم‌پلی نیز غرق دنیای آن خواهد شد.

بازی Blair Witch در تاریخ 30 آگوست (جمعه هشتم شهریور) برای کنسول ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

ویدئوی ترسناکی از گیم‌پلی بازی Blair Witch منتشر شدویدئوی ترسناکی از گیم‌پلی بازی Blair Witch منتشر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)