قدرت جمهوری اسلامی ایران بر هیچ کس پوشیده نیست


قدرت جمهوری اسلامی ایران بر هیچ کس پوشیده نیست

اراک - ایرنا - امام جمعه موقت اراک گفت: امروز قدرت جمهوری اسلامی در صدر منطقه قرار گرفته و می تواند هر تهدید و دست درازی را با قاطعیت پاسخ دهد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام «کاظم سپاسی» در خطبه های نماز جمعه اراک افزود: ایران اسلامی با توان دفاعی خود اقتدار کشور را به منصه ظهور گذاشته و نشان داده بر سر امنیت با هیچ کشوری تعارف ندارد.

وی اظهار داشت :امروز هر تجاوزی به کشور با پاسخ نیروهای نظامی و دفاعی کشور همراه است.

حجت الاسلام سپاسی افزود: آمریکا با شایعه پراکنی نمی تواند موفقیتی کسب کند و اگر دشمنان در جریان برجام از تعهدات خود سرباز زدند، ایران اسلامی هم پاسخ قاطعی داد.

امام جمعه موقت اراک گفت: پنجم مردادماه سالروز برگزاری نماز جمعه در تهران است و این حرکت عبادی و سیاسی اکنون در سراسر کشور هر جمعه برگزار می شود.

وی اظهار داشت: نماز جمعه از برکات جمهوری اسلامی ایران است که نماد وحدت و همدلی مسلمانان را نشان می دهد.

امام جمعه موقت اراک افزود: تقویت آگاهی، طرح مطالبات مردمی، ترویج فرهنگ ایثار و عدالت خواهی و مقاومت در برابر زورگویان از جمله ارمغان های نماز جمعه است.

حجت الاسلام سپاسی بیان کرد: در طول چهل سال اخیر به برکت نماز جمعه شمار زیادی از توطئه دشمنان نقش برآب شده و خطیبان جمعه با روشنگری فتنه دشمنان را خنثی کرده اند.

وی اظهار اشت: بزرگترین رسالت نماز جمعه ایستادگی مردم در مقابل بزرگترین قدرت های جهان است که تحقق این مهم نیازمند مجاهدت امامان جمعه، مسئولان و مردم است.

امام جمعه موقت اراک گفت: ساده زیستی، شجاعت و هوشیاری باید از خصوصیات ائمه جمعه باشد و هیچ جریانی نتواند ائمه جمعه را به نفع خود مصادره کند.

نماز عبادی سیاسی روز جمعه در ۳۳ نقطه استان مرکزی برگزار می شود.

۶۹۹۱/۳۰۷۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا