امام جمعه ایلام: حافظه ملت ایران سرشار از خباثت های آمریکایی هاست


امام جمعه ایلام: حافظه ملت ایران سرشار از خباثت های آمریکایی هاست

ایلام - ایرنا - امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه ملت ایران هیچگاه خباثت های رژیم آمریکا علیه کشورمان را فراموش نمی کند، گفت: ایرانیان بر اساس سابقه تاریخی تحت هیچ شرایطی به آمریکا اعتماد ندارند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار در خطبه‌های نماز جمعه شهر ایلام با اشاره به ساقط شدن پهپاد آمریکایی و توقیف نفتکش انگلیسی، اظهار داشت: این اقتدار نظام جمهوری اسلامی در جهان است که باعث خار در چشمان دشمن شده است.

وی تصریح کرد: با همه تحریم های سنگین علیه ملت ایران، پس از اتحاد مردم و تبعیت از فرمایشات رهبری فهمیدند که نمی توانند علیه ایران کاری کنند، امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار و قدرت آمریکا رو به‌ زوال است و هیچگاه تسلیم آمریکا نمی‌شویم.

امام جمعه ایلام عنوان کرد: آمریکا در هیچ بخشی توان ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران را ندارد و آمریکا و اروپا تحت هیچ شرایطی برای مردم ایران قابل‌اعتماد نیستند.

حجت الاسلام کریمی تبار در بخش دیگری از سخنان خود بر رعایت حجاب به عنوان یک ارزش والای اسلامی تاکید کرد و و یادآور شد: پاکی و احترام به عفت و پاکدامنی نیاز جامعه است و خداوند متعال، پاک بودن و پاک زیستن را در سرشت و نهاد انسان ها به ودیعه گذاشته است.

وی عنوان کرد: حجاب بیانگر آن است که حضور زن را در جامعه ارزشمند و تاثیرگذار و سازنده و عملی شایسته نزد خدای متعال است.

خطیب جمعه ایلام با توصیه به بانوان به الگوپذیری از حضرت معصومه(س) آنان را به توصیه به رعایت به حجاب و حفظ گوهره وجود خود از نگاه نامحرمان دانست.

کریمی تبار با اشاره به حماسه کوشک ایوان، گفت: دشمن بعث با کمک آمریکا و دیگر کشورهای غربی در هشت سال جنگ تحمیلی سعی داشت کشور را یک هفته ای تصرف کند، اما طی هشت سال جنگ تحمیلی حتی یک وجب خاک از کشورمان را نتوانست تصرف کند.

وی بیان داشت: مردم ایلام در هشت سال حنگ تحمیلی رشادت های فراوانی در مقاطع مختلف از جمله تنگ کوشک ایوان از خود نشان دادند که از حضور دشمن در مناطق دیگر کشور جلوگیری کنند.

۷۱۷۷/۶۱۱۹

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


HPV در دوران بارداری: چه کاری می توان انجام داد؟