دختر موی‌تای‌کار ارومیه‌ای قهرمان ایران شد


دختر موی‌تای‌کار ارومیه‌ای قهرمان ایران شد

ارومیه- ایرنا- رییس هیات ورزش‌های رزمی آذربایجان‌غربی گفت: «نگار جزایری» دختر موی‌تای کار ارومیه‌ای با کسب مدال طلای وزن 67 کیلوگرم بر سکوی قهرمانی دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور ایستاد.

امیر رسولی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در رشته موی تای دختران با حضور بیش از ۲۰۰ رزمی‌کار نونهال و نوجوان به مدت سه روز در شهر یزد برگزار شد.

وی با بیان اینکه تیم دختران آذربایجان غربی با سه موی‌تای کار عازم این مسابقات شده بود، بیان کرد: جزایری در مبارزه نخست خود «صدف طاهری» از استان فارس را شکست داد و در دومین دیدار با انصراف حریفش به پیروزی فنی رسید و راهی نیمه نهایی شد تا با پیروزی مقابل «سیما نیکنام» از خراسان رضوی فینالیست این دوره از رقابت ها لقب بگیرد.

وی ادامه داد: این دختر موی‌تای‌کار نوجوان در مبارزه فینال خود با پیروزی قاطع مقابل «شیرین باباییان» از مازندران برای دومین سال متوالی سکوی قهرمانی المپیاد استعدادهای برتر کشور را از آن کرد.

رییس هیات ورزش‌های رزمی آذربایجان غربی گفت: در بخش تیمی نیز تیم های کهگیلویه و بویراحمد، البرز و مازندران به ترتیب بر سکوهای اول تا سوم ایستادند.

رسولی افزود: روز گذشته نیز تیم موی‌تای پسران استان برای شرکت در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور عازم یزد شد، این پیکارها از چهارم تا ششم مرداد ماه جاری در سالن دانشگاه فرهنگیان پردیس شهیدان پاک‌نژاد یزد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این تیم مدافع عنوان قهرمانی است و امسال نیز برای کسب سکوی قهرمانی وارد کوران این رقابت شده است، بیان کرد: تیم موی تای پسران استان با ۱۴ رزمی‌کار کمتر از ۱۳ و ۱۵ سال به مربی‌گری «فرشید کریمی» یکی از قهرمانان اسبق تیم ملی موی تای عازم این رقابت ها شد.

رییس هیات ورزش‌های رزمی آذربایجان‌غربی گفت: آذر سال گذشته در نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور به میزبانی زنجان، امید رشیدی‌راد در وزن ۴۵ کیلوگرم، هاوری احمدی در وزن ۶۷ کیلوگرم، سعید پریش در وزن ۵۴ کیلوگرم، میلاد شیخ‌مرادی در وزن منفی ۷۱ کیلوگرم چهار مدال طلا و کومار استادابراهیمی در وزن ۵۷ کیلوگرم مدال نقره کسب کردند و در بخش تیمی نیز جام طلایی را بالای سر بردند.
المپیاد استعدادهای برتر کشور امسال در ۹۶ رشته ورزشی دختران و پسران برگزار می‌شود.
۲۰۹۳/۷۱۵۶

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی