از برگزیت تا ایران؛ چالش‌های پیش‌روی جانسون در راس دولت انگلیس


از برگزیت تا ایران؛ چالش‌های پیش‌روی جانسون در راس دولت انگلیس

شفقنا- بوریس جانسون در حالی به صدر دولت انگلیس آمده و در بالاترین سمت را در این کابینه منصوب شد که از همین ابتدا با چالش های مهمی از جمله بحران روابط با ایران و همچنین برگزیت روبرو است. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از ان بی سی، هنگامی که بوریس جانسون روز چهارشنبه رسما نخست وزیر انگلستان […]

از برگزیت تا ایران؛ چالش‌های پیش‌روی جانسون در راس دولت انگلیس

شفقنا- بوریس جانسون در حالی به صدر دولت انگلیس آمده و در بالاترین سمت را در این کابینه منصوب شد که از همین ابتدا با چالش های مهمی از جمله بحران روابط با ایران و همچنین برگزیت روبرو است.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از ان بی سی، هنگامی که بوریس جانسون روز چهارشنبه رسما نخست وزیر انگلستان شود وی با لیستی از بحران ها روبرو خواهد شد. دوره وی احتمالا از منظر اضطراری بودن چالش ها به زمان وینستون چرچیل در دوران جنگ جهانی دوم باز می گردد. به نظر می رسد اصلی ترین چالشی که جانسون پیش روی خود در حکم مقام ارشد دولت انگلیس می بیند برگزیت است؛ تلاش جدی بریتانیا برای ترک اتحادیه اروپا.

اما طی روزهای اخیر، ایران چالش هایی جدی نیز با ایران پیدا کرده است. و در همین راستا می تواند یک اقدام متعادل کننده واضح میان واشنگتن و اروپا برای نحوه پاسخ دهی به ایران شکل گیرد.

خبر اصلی را در ان بی سی ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اروپا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...