نسخه جدید بازی Plants Vs. Zombies: Garden Warfare در راه است


رسانه کلیک – به نظر می رسد استودیوی «پاپ کپ گیمز» با همکاری شرکت الکترونیک آرتز در حال ساخت نسخه جدید بازی Plants Vs. Zombies: Garden Warfare است. مجموعه Plants Vs. Zombies یکی از متفاوت ترین و موفق ترین فرانچایزهای شرکت الکترونیک آرتز به شمار می رود که برای اولین بار در سال 2009 میلادی […] نوشته نسخه جدید بازی Plants Vs. Zombies: Garden Warfare...

رسانه کلیک – به نظر می رسد استودیوی «پاپ کپ گیمز» با همکاری شرکت الکترونیک آرتز در حال ساخت نسخه جدید بازی Plants Vs. Zombies: Garden Warfare است.

نسخه جدید بازی Plants Vs. Zombies: Garden Warfare در راه استنسخه جدید بازی Plants Vs. Zombies: Garden Warfare در راه استنسخه جدید بازی Plants Vs. Zombies: Garden Warfare در راه است

مجموعه Plants Vs. Zombies یکی از متفاوت ترین و موفق ترین فرانچایزهای شرکت الکترونیک آرتز به شمار می رود که برای اولین بار در سال 2009 میلادی توسط استودیوی «پاپ کپ گیمز» ساخته و راهی بازار شد. این سری به خاطر گیم پلی جالب و سرگرم کننده مورد استقبال بازیکنان زیادی قرار گرفت و تا به امروز نسخه های متعددی از آن به دست علاقه مندان رسیده است.

چند روز پیش بود که استودیوی PopCap Games رسما از نسخه سوم سری Plants Vs. Zombies پرده برداشت و شرکت الکترونیک آرتز در ادامه از عرضه نسخه آلفای آن روی گوشی های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل اندروید خبر داد. با این حال، به نظر می رسد بازی «گیاهان علیه زامبی ها 3» تنها نسخه جدید این مجموعه نخواهد بود و استودیوی مذکور هم اکنون روی ساخت نسخه جدید بازی Plants Vs. Zombies: Garden Warfare نیز مشغول به کار است.

بازی Plants Vs. Zombies: Garden Warfare یک نسخه فرعی از سری «گیاهان علیه زامبی ها» است که گیم پلی آن ترکیبی از فرمول اصلی این مجموعه با المان شوتر سوم شخص بوده و نسخه اول آن در سال 2014 میلادی منتشر شد. حال، شرکت الکترونیک آرتز اخیرا طی یک ایمیل از کلیه اعضای وب سایت گیم‌ اسپات برای آزمایش و بررسی یک اثر شوتر جدید از مجموعه گیاهان علیه زامبی ها دعوت به عمل آورده است.

نسخه جدید بازی Plants Vs. Zombies: Garden Warfare در راه است

شرکت الکترونیک آرتز در ایمیل مذکور نام این بازی تحت اسم Picnic یاد و به انتشار بازی روی دو کنسول پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان اشاره کرده است. علاوه بر این، این شرکت مدعی است که بازی نام برده توسط سازندگان اثر Plants Vs. Zombies: Garden Warfare توسعه می یابد. با این وجود، استودیوی «پاپ کپ گیمز» هنوز هیچ واکنشی در خصوص این گزارش نشان نداده و مهم تر اینکه تاکنون نسخه جدید بازی Plants Vs. Zombies: Garden Warfare در هیچ رویدادی به نمایش گذاشته نشده است.

ذکر این نکته مهم است که الکترونیک آرتز پیش تر در جریان جلسه ارائه گزارش مالی خود اشاره کرده بود که نسخه جدید سری Garden Warfare برای عرضه در سه ماهه چهارم سال مالی 2019 – 2020 برنامه ریزی شده است. بر این اساس، ممکن است که طی چند روز آینده و یا در جریان مراسم گیمزکام سال جاری شاهد رونمایی از نسخه جدید بازی Plants Vs. Zombies: Garden Warfare باشیم.

فارغ از این بازی، بد نیست بدانید که نسخه بعدی سری محبوب نید فور اسپید نیز در جریان نمایشگاه گیمزکام 2019 توسط شرکت الکترونیک آرتز معرفی خواهد شد.

Source: GamingBolt

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!