این اتفاقات را از چشم باشگاه می بینم؛/ والی: اسم من را وسط انداخته اند که بگویند پولکی است!


این اتفاقات را از چشم باشگاه می بینم؛/ والی: اسم من را وسط انداخته اند که بگویند پولکی است!

کاپیتان باتجربه تیم فولاد خوزستان از اتفاقات رخ داده در رابطه با جریمه بازیکنان و رفتار مسئولان باشگاه فولاد با آنها به شدت ناراحت است.

به گزارش ورزش سه، امروز یکی از مهم ترین خبرهای فوتبال ایران متعلق به باشگاه فولاد بود. خبری مبنی بر اعتصاب 6 بازیکن این تیم و همراهی نکردن سایر اعضای تیم در سفر به تهران. این 6 نفر، عمدتا بازیکنان باتجربه تیم فولاد بودند از همین رو با ایوب والی، کاپیتان سرخپوشان صحبتی کردیم تا جزئیات اتفاق امروز را بیان کند.


والی درباره شروع حاشیه های امروز اینگونه توضیح داد: ابتدا بگویم که خبر منتشر شده در برخی رسانه ها صحت نداشت و من اصلا به فرودگاه نرفتم که بخواهم از آنجا تیم را ترک کنم. امروز صبح قبل از اینکه به فرودگاه بروم، شنیدم که باشگاه جریمه مان کرده. در واقع ما چون تقریبا 40 درصد از پول پارسال را نگرفته ایم، گفتند امروز قرار است مبلغ باقی مانده را به حسابمان بریزند. یکی از بازیکنان که نیاز شدیدی به این پول داشت، به باشگاه رفت تا چک خود را بگیرد. در باشگاه به او گفتند شما جریمه شدی. بابت یک بازی که پارسال در خانه باخته اید.

او افزود: وقتی این را شنیدم، به باشگاه رفتم. منتظر مدیر عامل نشستم اما متاسفانه گفتند جلسه است. او نیامد و من به منزل رفتم. من نمی دانم چطور تصمیم گرفتند این طور ما را جریمه کنند؟ آیا فقط شامل حال بازیکنان بومی است؟ چرا بقیه بازیکنان کامل تسویه کرده اند ولی ما هنوز مانده ایم و جریمه شده ایم؟

کاپیتان فولاد صحبت های سرشار از ناراحتی خود را اینطور ادامه داد: می گویند من این جو را راه انداخته ام. این در حالی است که من به هیچکس نگفته ام به تمرین بروید یا نروید. در این سال ها فکر کردید حاشیه نداشتیم؟ ما در این یکی دو سال بارها حاشیه هایی داشتیم اما من همیشه سعی کردم آنها را خنثی کنم تا فشاری وارد نشود و هواداران متوجه نشوند. چون اگر این اتفاق می افتاد، باشگاه زیر فشار می رفت.

این اتفاقات را از چشم باشگاه می بینم؛/ والی: اسم من را وسط انداخته اند که بگویند پولکی است!

ایوب والی در ادامه گفت: ما قبلا برادری مان را به باشگاه ثابت کرده ایم. این اتفاقات را از چشم باشگاه می بینم که اسم من را وسط انداخته اند تا عده ای بگویند بی غیرت و ... از مدیر عامل بپرسید. چند بار پارسال از دریافت پول منصرف شدم. چون وضع باشگاه خوب نبود. گفتم به جوان تر ها بدهید که کارشان راه بیفتد. من همیشه طرف باشگاه بوده ام تا مسائل را بخوابانم. اما این بحث را درباره من ساخته اند که خیلی افراد امروز به ما بگویند پولکی و بی غیرت. از ظهر تا الان کلی حرف به من زده اند و مسبب آن باشگاه است.


والی در مورد اقدام بازیکنان گفت: امروز به ناحق جریمه شدیم. زورمان آمد. تنها کاری که از دست ما بر می آمد، همین بود. من ترجیح دادم فقط به اردو نروم. می توانستم حرف بزنم اما نزدم تا کسی را ناراحت نکنم. من همیشه با فکر و با صبر کارهایم را انجام می دهم و به دیگران احترام می گذارم. فقط بدانید اینطور نیست که ما به دنبال پول باشیم. من قبلا با فولاد سفید امضا کرده ام، از پولم گذشته ام. به خاطر اینکه باشگاه نفس بکشد. من نسبت به قراردادم بیشترین طلب را در تیم دارم.

او درباره مشکلات مالی فولاد با توجه به تصوری که از مناسب بودن وضع اقتصادی این تیم وجود دارد، گفت: ما پارسال چند بار مربی عوض کردیم. نیم فصل اول دو بازیکن خارجی گرفتیم که رفتند. نیم فصل دوم هم دو تا خارجی آمدند که رفتند. مربی های خارجی هم داشتیم. قرارداد کادر فنی قبلی هم به دلار بود. به خاطر این مسائل باشگاه دچار برخی مشکلات مالی شده است.

وی درباره اتفاقات ساعات اخیر نیز اظهار داشت: از باشگاه تماس گرفتند. من هم گفتم عضوی از تیم هستم. مدیر عامل خودش هم در جریان است. چرا همان موقع بعد از باخت جریمه نکردند؟ و سوال مهم دیگر اینکه چرا همه جریمه نشده اند؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حاشیه های ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می‌دونستی تا حالا چای رو اشتباه دم می‌کردی؟ | روش دم کردن یه چای لب سوز لب دوز