نظر رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مورد بدحجابی


نظر رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مورد بدحجابی

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با تاکید بر این‌که مسئول خدمت فرهنگی در جامعه ما مسئولان هستیم، گفت: چنانچه مشکل فرهنگی چون بدحجابی در کشور باشد، مسئولیت آن با مسئولان بوده و برای حل این معضلات باید همه پای کار بوده و با جدیت تلاش کنیم.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام محمد قمی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، اظهار کرد: مبنای ما مکتب امام خمینی(ره) بوده و با گذشت ۴۰ سال از عمر مبارک انقلاب، با قدرت و مصمم‌تر در این مسیر حرکت خواهیم کرد.

وی با تاکید بر این‌که طبق منویات امام راحل، جنگ ما جنگ عقیده بوده و این نبرد، جغرافیا و مرز نمی‌شناسد، بیان کرد: طبق منویات ایشان باید در جنگ اعتقادی، باید بسیج بزرگی از سربازان اسلام را به حرکت درآوریم؛ این منویات ضرورت کار فرهنگی شایسته را نمایان می‌کند.

حجت‌الاسلام قمی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرمایشات امام راحل، کرد: ما، قیام الله را نمی‌دانستیم و امام خمینی(ره) چون پدری مهربان، دست فرزندانش را گرفت و در مسیر دین و اسلام قیام کردیم.

وی با تاکید بر این‌که با جدیت بر روی موضوعات فرهنگی تمرکز کرده‌ایم، گفت: تمامی فعالان این حوزه، یاری‌گر سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه‌های فرهنگی و تبلیغی دینی باشند، چرا که مشارکت جمعی در این رابطه بسیار اهمیت دارد.

وی در ادامه به اهمیت مشارکت مردم در حل مسائل اجتماعی و فرهنگی تاکید کرد و گفت: بر روی کمک مردم حساب بسیاری باز کرده و مطمئنیم با کمک مردم گام‌های مصمم‌تری می‌توانیم در عرصه‌های مختلف کشور برداریم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!