مساجد مرجع مشارکت های مدنی است


مساجد مرجع مشارکت های مدنی است

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: مساجد مرجع مشارکت های مدنی است و فعالان کانون ها تاکنون در تمامی زمینه مسایل و مشکلات محلات تلاش های مضاعف انجام داده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «نادر سقاء» امروز (31 تیرماه) در جلسه امضا تفاهم نامه با سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل گفت: مساجد مرجع مشارکت های مدنی است و فعالان کانون ها تاکنون در تمامی زمینه مسایل و مشکلات محلات تلاش های مضاعف انجام داده اند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، تصریح کرد: احیا کارکردهای مختلف مساجد و زمینه سازی برای افزایش توانمندی و فعالیت های کانون های مساجد از مهمترین اهداف تعامل و ارتباط مستقیم با شهروندان با محوریت مساجد به عنوان سنگر انقلاب اسلامی است.

وی، خاطر نشان کرد: ایجاد تنوع در برنامه ها و فعالیت های کانون های مساجد و ایجاد جاذبه های فرهنگی و هنری در جهت جذب نوجوانان و جوانان به مساجد می تواند زمینه همکاری بین سازمانی را فراهم کند.

سقاء، یادآور شد: برپایی اردوهای فرهنگی با رویکرد آموزش سبک زندگی، آداب شهروندی و امور فرهنگی می تواند زمینه هم افزایی و هم فکری در زمینه فعالیت های فرهنگی با محوریت مساجد را تقویت کند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، افزود: برنامه ریزی و تدوین اشاعه فرهنگی آداب و سنن ایرانی اسلامی و بزرگداشت مناسبت های دینی و ملی یک رویکرد محلی با مشارکت شهریاران محله و کانون های مساجد می تواند باشد.

سقاء، اذعان داشت: همکاری در زمینه استفاده از امکانات ورزشی و فرهنگی هر دو مجموعه می تواند بازتاب بسیار مناسبی در شهر اردبیل داشته باشد و امیدواریم این همیاری بیش از پیش تداوم داشته باشد.

در پایان این دیدار تفاهم نامه همکاری بین ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل به امضا رسید.

پایان پیام/365

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند