مصرف آب شرب در بروجرد از مرز 92هزار متر مکعب گذشت


مصرف آب شرب در بروجرد  از مرز 92هزار متر مکعب گذشت

بروجرد - ایرنا - مدیر شرکت آب و فاضلاب بروجرد گفت: مصرف آب شرب در بروجرد از مرز 92هزار متر مکعب در شبانه روز گذشت .

حبیب الله حدادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: افزایش دمای هوا، عدم رعایت صرف جویی از سوی مشترکین، استفاده از کولرهای آبی از جمله دلایل افزایش مصرف آب در این شهر است.

وی اظهار داشت: متاسفانه اغلب مشترکین آب شرب این شهر معتقدند به دلیل آنه سال پر بارشی را پشت سر گذاشته ایم و فرهنگ صرفه جویی را فراموش کرده اند غافل از آنکه اغلب بارشهای امسال در قالب روان آب از شهرستان خارج و سفره های زیر زمینی ذخیره چندانی ندارند.

مدیر شرکت آب و فاضلاب بروجرد گفت: فرسوده بودن شبکه آب شرب بروجرد در برخی نقاط موجب هدر رفت آب شده که این مشکل موجب شده حدود پنج درصد از آب تولیدی به دلیل فر رسوده بودن شبکه هدر رود.

حدادی با اشاره به افزایش مصرف آب شرب در بروجرد افزود: افزایش مصرف به خوبی مدیریت شده و با قطع آب یا کاهش افت فشار آب همراه نبوده ایم.

وی تاکید کرد: آب شرب این شهر به طور مستمر مورد سنجش و آزمایشات میکروبی قرار می گیرد و تغییر رنگ آب به رنگ سفید در ابتدای پرکردن لیوان ناشی از اکسیژن اب بوده که به تعبیر برخی افراد مصرف کلر بیش از حد در آب است.

مدیر شرکت آب و فاضلاب شهری بروجرد ادامه داد: مجموع آب شرب مصرفی بروجرد در حالت عادی و غیر از فصل گرما روزانه ۶۶ هزار متر مکعب است.
حدادی گفت: درحال حاضر بیش از ۱۰۵ هزار مشترک آب خانگی در این شهر وجود دارد.
۷۲۷۳/۶۰۵۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تفسیر و رازهای بسیار خواندنی روشن کردن شمع