حضور شرکت آرین سیستم در نمایشگاه الکامپ 98


حضور شرکت آرین سیستم در نمایشگاه الکامپ 98

شرکت تولیدکننده نرم‌افزارهای مالی و اداری آرین سیستم امسال نیز با قدرت بیشتر همچون دوره‌های گذشته در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ از 27 تا30 تیرماه حضور داشت و با ارائه راهکارهای مالی و اداری جدید در خدمت بازدیدکنندگان، سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ بود.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام آرین سیستم، پروسه فعالیت و تولید نرم‌افزارهای مالی و اداری آرین سیستم از سال ۸۳ توسط جمعی از متخصصان برنامه‌نویسی و کارشناسان حسابداری استارت خورده و تا به امروز توانسته، رشد چشمگیری در ارائه راهکارها و یکپارچگی مالی و اداری سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ و مطرح داشته باشد. تیم تحقیق و بررسی بازار آرین سیستم برآورد کرده که ۹۰% از شرکت‌ها و سازمان‌هایی که به دنبال راهکار و ابزارهای مدیریت مالی و اداری هستند با حضور در نمایشگاه الکامپ به عنوان یک رویداد بزرگ که تعداد کثیری از استارتاپ ها، تولیدکنندگان برنامه‌های نرم‌افزاری و فعالان حوزه الکترونیک در آن حضور داشتند تا دستاوردها، محصولات و ایده‌های خود را به علاقه‌مندان معرفی و ارائه کنند، فرصت خوبی برای بررسی و خریداری نرم‌افزارهای حسابداری و اداری بود.

حضور شرکت آرین سیستم در نمایشگاه الکامپ 98

آرین سیستم امسال با ارائه و معرفی کلیه نرم‌افزارهای تولیدشده خود در نمایشگاه الکامپ توانست نظر بسیاری از مدیران مالی و بازدیدکنندگان علاقه‌مند به خرید نرم‌افزار حسابداری را جلب کند. نظر بازدیدکنندگان از غرفه آرین سیستم این بوده که بعد از آشنایی با امکانات بسته نرم‌افزاری آرین سیستم متوجه شده‌اند ضمن محیط کاربری ساده و کامل با قابلیت انعطاف‌پذیری نرم‌افزار، می‌توانند شاهد یکپارچگی امور سازمانی خود باشند.

برخی از محصولات معرفی‌شده آرین سیستم در نمایشگاه الکامپ شامل نرم‌افزار بهای تمام‌شده، نرم‌ افزار برنامه‌ریزی تولید، نرم‌افزار تعمیرات و نگهداری، پخش مویرگی و ... بود که همین گستردگی نرم‌افزارهای آرین سیستم توانسته، میزان بازدیدکنندگان را از غرفه آرین سیستم افزایش دهد.

به گفته یکی از بازدیدکنندگان که از مشتریان قدیمی آرین سیستم نیز می‌باشد، دلیل مراجعه خود به غرفه آرین سیستم را خرید سیستم برنامه‌ریزی منابع سازمان (ERP) در تکمیل دیگر نرم‌افزارهای خریداری‌شده آرین سیستم برای مدیریت فرآیند سازمانی و به عبارتی هماهنگ‌سازی فرآیندها، راهبردها و اهداف کسب‌وکار خود در بخش‌های مختلف سازمانی به‌صورت یکپارچه دانست که خوشبختانه در طراحی و تولید نرم‌افزار erp آرین سیستم به‌خوبی استانداردهای لازم در این جهت رعایت شده است.

حضور شرکت آرین سیستم در نمایشگاه الکامپ 98

نرم‌افزار ERP آرین سیستم مجموعه‌ای از برنامه‌های کاربردی است که فرآیندهای اصلی کسب‌وکار مانند فروش، خرید، حسابداری، منابع انسانی، CRM و ... را مدیریت می‌کند. در واقع erp آرین سیستم یک سیستم یکپارچه است که مخالف نرم‌افزار فردی است و به‌طور خاص برای انجام اتوماتیک و دقیق فرآیند کسب‌وکار طراحی‌ شده که می‌توانید داده‌ها را از واحدهای مختلف کسب‌وکار جمع‌آوری، ذخیره، مدیریت و تفسیر کنید. به همین ترتیب ERP برای خودکار کردن وظایف پشت‌صحنه و ساده‌سازی گردش کارهای متقابل بخش اداری استفاده می‌شود و هزینه‌ها را پایین‌تر و سودآوری را افزایش می‌دهد.

شرکت آرین سیستم با شرکت در نمایشگاه الکامپ ضمن معرفی نرم‌افزارهای خود در حوزه‌های مختلف همچون حوزه مالی، تولید، منابع انسانی، بازرگانی و ... شرایطی را برای خریداران ایجاد کرده بود که به‌راحتی از راهنمایی کارشناسان آرین سیستم بهره‌مند شده و به‌صورت کامل سازمان آن‌ها بر اساس نوع فعالیت نیازسنجی و نرم‌افزار آرین سیستم متناسب با نیاز آن‌ها معرفی شد.

شما همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه دمو نرم‌افزار حسابداری آرین سیستم و یا آشنایی با امکانات ArianERP به سایت آرین سیستم مراجعه و یا از طریق شماره ۴۳۰۲۷-۰۲۱ با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

حضور شرکت آرین سیستم در نمایشگاه الکامپ 98

انتهای رپرتاژ خبری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)